luciente Skrevet Juni 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2011 Alle I træningsnørder:hjerte: har I ikke nogle bud på gode hundetidsskrifter. Jeg læser med glæde Hund og Træning og Clean Run. Jeg har afmeldt Canis, da jeg synes det blev tyndere og tyndere og jeg blev irriteret over den meget sjuskede oversættelse. Livsstilsblade som Vi Med Hund har ingen interesse. Jeg er interesseret i træning/ indlæring og adfærd generelt, jeg træner selv rally, agility og lidt freestyle. Det må gerne være engelsk men jeg kan desværre ikke tysk. Jeg er en fattigrøv så prisen spiller også en rolle. Kom med jeres bedste bud;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NannaSoko Besvaret Juni 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2011 Jeg kender de samme som dig, men holder dog stadig Canis. Jeg er også irriteret over de dårlige oversættelser, men kan rigtig godt lide at det er på papir i forhold til de andre. Jeg får stort set ikke læst hund og træning mere efter der er blevet elektronisk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luciente Besvaret Juni 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2011 Come on guys, der må være nogen der læser gode blade:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts