jukl Skrevet Juni 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2011 Jeg hentede hende i lørdags, lige 8 uger gl. Hun har simpelthen klaret det sååå flot den lille pige, som nu hedder Izzi. Hun er fra kennel Salby.:klap:De 2 voksne schæfer, som jeg også har , har simpelthen taget såå godt imod hende. Hun snorker hele natten og har kun tisset inden for i søndags een gang. Prøver at putte et par billeder ind. Hun er mega svær at tage billeder af, fordi mit gl. kamera ikke kan snuppe det hurtigt nok.:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Juni 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2011 Hej, Tillykke med hende-hun er bare nuttet:lun:. V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2011 Årrrrh:lun: Hvor er hun bare dejlig:-D Tillykke med hende:-D Hov Kennel Salby.. er det herude i lille Salby? På Salbyvej mod Ejby og Lille Skensved? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maka Besvaret Juni 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2011 Hvor ser hun kær ud, stort tillykke med hende:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Juni 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2011 Hvor er hun kær:lun: tillykke med hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Juni 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2011 ååååh hvor er hun bedårende !! En lille krøltop! Hun bliver langhåret, ikke ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
jukl Besvaret Juni 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2011 Årrrrh:lun: Hvor er hun bare dejlig:-D Tillykke med hende:-D Hov Kennel Salby.. er det herude i lille Salby? På Salbyvej mod Ejby og Lille Skensved? Ja en gl. schæferopdrætter på selv Salbyvej Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
jukl Besvaret Juni 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2011 ååååh hvor er hun bedårende !! En lille krøltop! Hun bliver langhåret, ikke ? Jo hun bliver eller skal sige hun er mega langpelset, det er mit special. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2011 Ja en gl. schæferopdrætter på selv Salbyvej Jeg kører ofte forbi derude og har da været nysgerrig, når jeg har set skiltet:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juni 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2011 Hvor er hun bare dejlig . Tillykke med hende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Christian-Kolo Besvaret Juni 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2011 Tillykke! Hun er en flot tøs! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts