Hop til indhold

Så kom hun hjem.


jukl
 Share

Recommended Posts

Ja i lørdag hentede jeg min lille nye tæve, fra kennel Salby. Lige 8 uger gl.

Hun snorker hele natten igennem og har intil dato kun tisset een gang inden for i går. Hun er meget langhåret, og det skal hun også være, for det er mit special. Og nu er de jo så endelig godkendt af dkk og schæferklubben.

De 2 voksne, som jeg også har, har taget meget godt imod hende. Hun skreg som man skulle tro hun blev pelset, da hun så dem første gang, og hun skriger stadigvæk, når vi møde andre fremmede hunde, men det vokser hun forhåbentlig fra. Hun eelsker mennesker.....De 4 katte hun skal dele hus med, ja dem skreg hun af den først dag, nu gør hun istedet for.....

Vi starter til hvalpe motivation hos dkk i slutningen af måneden. Der håber jeg vi har fået hende lært inden at hunde ikke er farlige, så hun ikke skriger så´dan.....Hvis nogle har en ide om hvordan vi får hende til at lade være, så tager jeg med glæde imod....Jeg har nemlig ikke prøvet dette før. De 2 andre hunde havde været vant til 6 voksne schæfer i den kennel de kom fra. Men Kennel Salby havde kun hendes mor og 2 andre søskende.:damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det sidste billede, det er altså bare den sørgeligste hvalp jeg nogensinde har set :lol::lun:

 

Jeg tror det vil komme helt af sig selv med at vænne sig til de andre hunde. Da jeg fik hvalp sidste gang, var han også rædselsslagen for Vinnie, men der gik ikke lang tid før det var glemt, og hun var yndlings-legetante i stedet :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...