Hop til indhold

Agilitybane fra Bilka eller lign.


 Share

Recommended Posts

Gæst Mais og hunden
Uhh, der skal jeg vist forbi :-D

 

Indtil videre har jeg nemlig kun fået købt en tunnel - den købte jeg i Ikea og fungerer fint :-D Og så har jeg lavet et enkelt spring m/2 spande, der vender på hovedet og en pind hen over dem - bare sådan så jeg havde lidt indtil jeg fandt noget andet :mrgreen:

 

Altså vi brugte bare køkkenruller med en pind over i starten :mrgreen:

(Hun er jo ikke så gammel, så hun må ikke springe så højt:engel:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Mener du måske Netto?:engel:

 

Ja det var da også det jeg skrev? Ghetto...:mrgreen:

 

Overhørte selv butikschefen i den i midtbyen sige til en kunde den anden dag at alle hans kunder var bumser og narkomaner...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har slalompindene, en tunnel og et spring fra Bilka, som jeg købte sidste år.

Det hele er noget billigt lort!

Springet kom jeg til at lade stå ude i have et par dage i solen, så nu er alle pindene bøjede, fordi de ikke kunne tåle varmen.

Slalompindene har jeg kun brugt et par gange, men spydet er allerede knækket af den ene af pindene. De fleste af de andre pinde går fra hinanden, når jeg skal have dem op ad jorden. Dvs. at den dut med spydet der sidder for enden af pinden løsner sig, hvilket ikke er meningen.

Tunnelen er ikke ret høj, mener den er 50cm i diameter, så den er lige lille nok til Gracies 49 cm. Den virker også meget porøs i stoffet, og jeg har kun brut den en gang.

Jeg købte et hjul i bilka i forsommeren, men byttede det ige da jeg havde pakket det ud, da hjulet var meget lille, og det hele virkede meget vakkelvornt.

 

Så inden man farer ud og køber det, skal man lige gøre op med sig selv hvor meget man har tænkt sig at bruge det, og så skal man så være indstillet på at det ikke kan hole til bare at stå i haven, når man ikke bruger det.

 

På Zooplus ligner de Blå/gule forhindringer dem fra Bilka, men deres Røde/blå slalompinde er i en bedre kvalitet. Jeg kender en der har det sæt, og ud over at være mere robust, følger der også en målesnor med, så man kan placere pindene med korrekt mellemrum. Det skal msn selv lave til Bilka/netto-pindene.

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså vi brugte bare køkkenruller med en pind over i starten :mrgreen:

(Hun er jo ikke så gammel, så hun må ikke springe så højt:engel:)

 

Nogle gange er jeg bare irriterende anti-kreativ :stupid:Jeg lavede ét spring fordi jeg havde 2 spande stående og ærgede mig over, at jeg ikke havde flere spande ... Du giver mig så ideen til at tænke lidt ud af boksen ved at skrive at du bruger køkkenruller, og kommer så i tanke om at jeg da har et hav af urtepotter stående (endda i drivhuset - på hylden lige over spandene :roll:)- så nu har jeg lavet 3 spring mere :mrgreen:

 

Det med højden er jeg også ligeglad med - det er bare for sjov, så bare ideen med et spring er der, betyder højden - eller mangel på samme - ikke så meget for mig :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor har du købt den henne? Du må lige give en anmeldelse af kvaliteten, når den er blevet brugt lidt og har stået ude i regn, sol & blæst :mrgreen:

 

Købt den i Netto.

Det blev 329,- .. Altså kvaliteten er ikke noget at råbe hurra for, men så længe det kun er til sjov og ballade - så er det sku fint nok :mrgreen:.

 

Men skal nok melde tilbage når det har stået i sol o blæst :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Købt den i Netto.

Det blev 329,- .. Altså kvaliteten er ikke noget at råbe hurra for, men så længe det kun er til sjov og ballade - så er det sku fint nok :mrgreen:.

 

Men skal nok melde tilbage når det har stået i sol o blæst :lol:

 

 

 

Du skal ikke lade slalom pindene stå ude hvis de skal holde formen :-)

 

Mine er blevet bøjet af vind? sol? andet? men de virker jo stadig :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har en del forskelligt mest fra lopptetjansen men også lidt fra netto jeg er en klovn til at pakke sammen når det endelig er sat op nogle er misfargede men ingen har mistet formen, kun nogle af dem i enderne men det er kaos der kan ta æren for det :evil:

 

Har tunnelerne fra loppetjansen de fungere endnu på 3 år og de er ude i vind og vejr regn og sne og de klare skærene endnu dog er der et minus den er så levende at den er svær at gøre kortere så på mine hvalpehold kan vi ikke lige så nemt gøre den så meget kortere, men det har heldigivs lykkedes at få alle hunde igennem tunnelen endnu..

 

Mit "hjul" fra loppetjansen er nok det mest vakkelvorne og et også gået i stykker...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har den slalom der oprindelig var rød og blå. Den er i dag nærmest hvid og blå.... Men farven er jo ligegyldig! Spydene er ret tynde og ikke ret holdbare. Mine er bukkede, men er dog ikke gået i stykker.

 

Hvis jeg skulle gi' et bud på et alternativ, så ville jeg helt bestemt bestille "rigtige" øve-slalom-pinde... De koster 25,- pr styk, dvs. 300,- for en hel slalom. De er ekstremt holdbare, og af splintfrit materiale. De hverken knækker eller bøjer, og kan snildt stå ude året rundt, uden det kan ses på dem. Man kan også købe "holdere" til dem, så man kan lave dem om til spring. Holderne koster også 25,- pr stk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis jeg skulle gi' et bud på et alternativ, så ville jeg helt bestemt bestille "rigtige" øve-slalom-pinde... De koster 25,- pr styk, dvs. 300,- for en hel slalom. De er ekstremt holdbare, og af splintfrit materiale. De hverken knækker eller bøjer, og kan snildt stå ude året rundt, uden det kan ses på dem. Man kan også købe "holdere" til dem, så man kan lave dem om til spring. Holderne koster også 25,- pr stk.

 

Ved du, hvor man kan købe dem henne?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...