Hop til indhold

Agilitybane fra Bilka eller lign.


 Share

Recommended Posts

Jeg har pludselig fået den idé, at jeg godt kunne tænke mig en lille agilitybane i haven :-D

 

Jeg har så googlet lidt for at finde ud af, hvor man kan købe sådan noget billigt, og fandt denne gamle tråd, hvor der bliver henvist til Bilka, Fakta og Netto:

 

http://www.hunde-forum.dk/traening/16107-agility-bane-i-bilka-2.html

 

Jeg får ikke selv Bilka-reklamen - og glemmer forøvrigt tit at læse de reklamer, jeg rent faktisk får - så opdager måske ikke, hvis de pludselig har en agility-bane et sted.

 

Sååå hvis nogle en dag ser et tilbud på sådan en, så hav lige denne tråd i baghovedet og giv mig et hint :mrgreen:

 

Jeg bruger ellers normalt tilbudsugen.dk for at få besked om diverse tilbud, men kan ikke få den til at tilføje ordet "agility" - vist fordi der ikke er nogle varer, der matcher m/ordet :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Zooplus har jævnligt agility-udstyr på tilbud, f.eks:

Complete Agility Fun & Exercise Set: agility dog toys at zooplus

 

Det ville være et godt køb at bruge velkomst-rabatten på 5% på ;-)

 

Uhh, det frister :-D Jeg har dog aldrig købt på udenlandske net-sider før, så hvordan er det med told eller moms - risikerer man, at der kommer en formue oveni?

 

(bare grin af mig, hvis det er dumme spørgsmål ;-))

Link til indlæg
Del på andre sites

Så længe du handler indenfor EU er der ingen told. Og Zooplus har gratis fragt over et eller andet vist beløb...

 

Vil dog lige nævne, at de fleste af de der plasticbaner man kan købe, er ret meget noget skrammel :rolleyes: Jeg købte et par spring sidste år, men endte med at sælge dem igen, da jeg blev irriteret hver gang jeg satte dem op, over hvor "braller-agtige" de var...

 

Men jeg er nok også lidt en "snob" når det kommer til sådan nogle ting :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så længe du handler indenfor EU er der ingen told. Og Zooplus har gratis fragt over et eller andet vist beløb...

 

Vil dog lige nævne, at de fleste af de der plasticbaner man kan købe, er ret meget noget skrammel :rolleyes: Jeg købte et par spring sidste år, men endte med at sælge dem igen, da jeg blev irriteret hver gang jeg satte dem op, over hvor "braller-agtige" de var...

 

Men jeg er nok også lidt en "snob" når det kommer til sådan nogle ting :oops:

 

Jeg har chekket hjemmesiden, og det med fragtfrit gælder desværre ikke i Danmark :???:

 

Jeg kan godt forstå, du er lidt af en "snob" mht. agility-tilbehør - du er jo lidt mere "prof." på det område :-D Jeg, derimod, går ikke til agility - har bare fået den idé, at jeg godt kunne tænke mig at lege/træne lidt med Elvis herhjemme, bare et par spring og en tunnel i ny og næ. Det bliver sikkert ikke til ret meget, og så er det nok godt nok til mig :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har chekket hjemmesiden, og det med fragtfrit gælder desværre ikke i Danmark :???:

 

 

Jeg handler jævnligt ved zooplus, og selv om der ikke er gratis fragt, er det stadig billigt.

F.eks. en sæk foder til 600 kr. i Danmark, får jeg til 380 kr. hos zooplus - inkl. fragt.

De bringer ud med GLS, og dem kan man sige meget om, men jeg har nu altid fået hvad jeg har bestilt, og ofte indenfor 3 dage.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor er der slet ingen, der har linket til den danske Zooplus-side:

 

Agility Hundesport billigt zooplus: Agility Fun & Sport komplet sæt

 

Den er dog lidt dyrere: 999,-, men er fragtfrit.

 

Meeen jeg synes nu alligevel det er mange penge, så har jeg det af lidt bedre med de 600,- som den fra Bilka vist koster (når de endelig har den ...). Jeg tygger vist lidt på det :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Hvorfor er der slet ingen, der har linket til den danske Zooplus-side:

 

Agility Hundesport billigt zooplus: Agility Fun & Sport komplet sæt

 

Den er dog lidt dyrere: 999,-, men er fragtfrit.

 

Meeen jeg synes nu alligevel det er mange penge, så har jeg det af lidt bedre med de 600,- som den fra Bilka vist koster (når de endelig har den ...). Jeg tygger vist lidt på det :hmm:

 

Og via den tyske Zooplus kan du få den leveret til døren for 670,64 alt inkl :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Du får jo 'banen' leveret fragtfrit, fordi du kommer over de små 70 euro + at du så kan opnå 10% rabat med rabatkoden = tysklandsbestillingerne er stadig meget billigere :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
Gæst The dogfather

Ja Ghe...ups...netto har faktisk tit de der ringe og andet...:-D

 

Jeg tænkte forresten lige, ang. spring, kunne det så ikke være en fordel at købe noget rundstok og pvc rør i jem og fix? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Jo, det kunne det, men har du en ide til hvordan du sætter overliggeren på pindene der skal i jorden?

 

 

Hvis man kun vil have én højde kan man lave en runding ned i toppen af pindene....

 

Men ellers noget tyndere rundstok(f.eks. 8mm) og så borer man huller i den tykkere rundstok og sætter dem i med trælim med f.eks. 10cm mellemrum...:-D...2 stk. 9mm huller i overliggeren, så blæser den ikke af, men falder nemt af hvis hunden rammer...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
minder mig om at jeg har 6-7m plasticrør i kælderen...hvis jeg får lavet et spring selv skal jeg nok poste det...:-D

 

Sørg for, at det ikke er noget der kan splintre, hvis hunden ramler ind i det.

 

Mht det, at der på vingerne er små rundpinde der stikker ud, så hav in mente, at der er risiko for, at hunden rammer dem med øjet - af samme grund må der ikke være dele på forhindringerne, der stikker ud.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mais og hunden

Vi har købt det hele i Føtex.

 

Ved ikke om de har det mere, men det er da værd at prøve. Det er en ugestid siden.

Det dyreste var slalombanen som kostede 200 kr.

Resten kostede 100 kr. og 50 kr.:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har købt det hele i Føtex.

 

Ved ikke om de har det mere, men det er da værd at prøve. Det er en ugestid siden.

Det dyreste var slalombanen som kostede 200 kr.

Resten kostede 100 kr. og 50 kr.:blink:

 

Uhh, der skal jeg vist forbi :-D

 

Indtil videre har jeg nemlig kun fået købt en tunnel - den købte jeg i Ikea og fungerer fint :-D Og så har jeg lavet et enkelt spring m/2 spande, der vender på hovedet og en pind hen over dem - bare sådan så jeg havde lidt indtil jeg fandt noget andet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...