Hop til indhold

Spor

Gæst nina-c
 Share

Recommended Posts

Gæst nina-c

Har tænkt på jeg godt kunne tænke mig at prøve at gå spor med mine hunde...

Jeg skal ikke bruge det til andet end afveksling i mit normal træning og tror mine hunde kunne synes det rigtig sjovt og gør dem lidt mental trætte...

Men da jeg aldrig har prøvet det vil jeg høre om der er en herinde der kunne tænkt sig besøg og hjælpe os igang:mrgreen:

Gerne i Horsens området køre gerne lidt for det

skal siges Jeg har to whippet så de har nok ikke en lap næse :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil gerne hjælpe dig igang :-D Vi kunne bruge DCHs sporarealer - hvis jeg ellers kan hitte ud af hvordan man kommer derud :rolleyes: De ligger ude ved den store vej ud mod slagteriet og Horsens N motorvejstilkørslen. Man kan se dem fra vejen, men jeg har endnu ikke luret hvordan man kommer derud :lol: :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst nina-c
Jeg vil gerne hjælpe dig igang :-D Vi kunne bruge DCHs sporarealer - hvis jeg ellers kan hitte ud af hvordan man kommer derud :rolleyes: De ligger ude ved den store vej ud mod slagteriet og Horsens N motorvejstilkørslen. Man kan se dem fra vejen, men jeg har endnu ikke luret hvordan man kommer derud :lol: :stupid:

Ej det vil være skønt:mrgreen: har nemlig intet forstand på det :mrgreen:

Jeg ved godt hvordan man kommer der ud

finder du en dag du kan

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst nina-c
Vildtspor er meget populært i sverige -også for whippet så det kan de sagtens.

Har godt set de gør meget i det der oppe men det stadig ikke en blodhund:mrgreen: tænke det kunne være en god anderledes træning nu når vi holder ferie for LP og Agility...

Link til indlæg
Del på andre sites