Gæst nina-c Skrevet Juni 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2011 Har tænkt på jeg godt kunne tænke mig at prøve at gå spor med mine hunde... Jeg skal ikke bruge det til andet end afveksling i mit normal træning og tror mine hunde kunne synes det rigtig sjovt og gør dem lidt mental trætte... Men da jeg aldrig har prøvet det vil jeg høre om der er en herinde der kunne tænkt sig besøg og hjælpe os igang:mrgreen: Gerne i Horsens området køre gerne lidt for det skal siges Jeg har to whippet så de har nok ikke en lap næse :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2011 Jeg vil gerne hjælpe dig igang Vi kunne bruge DCHs sporarealer - hvis jeg ellers kan hitte ud af hvordan man kommer derud De ligger ude ved den store vej ud mod slagteriet og Horsens N motorvejstilkørslen. Man kan se dem fra vejen, men jeg har endnu ikke luret hvordan man kommer derud :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst nina-c Besvaret Juni 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2011 Jeg vil gerne hjælpe dig igang Vi kunne bruge DCHs sporarealer - hvis jeg ellers kan hitte ud af hvordan man kommer derud De ligger ude ved den store vej ud mod slagteriet og Horsens N motorvejstilkørslen. Man kan se dem fra vejen, men jeg har endnu ikke luret hvordan man kommer derud :stupid: Ej det vil være skønt:mrgreen: har nemlig intet forstand på det Jeg ved godt hvordan man kommer der ud finder du en dag du kan Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Whippets Besvaret Juni 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2011 skal siges Jeg har to whippet så de har nok ikke en lap næse :blink: Vildtspor er meget populært i sverige -også for whippet så det kan de sagtens. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst nina-c Besvaret Juni 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2011 Vildtspor er meget populært i sverige -også for whippet så det kan de sagtens. Har godt set de gør meget i det der oppe men det stadig ikke en blodhund:mrgreen: tænke det kunne være en god anderledes træning nu når vi holder ferie for LP og Agility... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts