Hop til indhold

Broholmer skuet


Recommended Posts

Kan jeg jo blive nødt til at reklamere for igen i år :mrgreen:

 

Lørdag den 20 august, på broholmslot.

 

Håber jeg kan få fri, så jeg kan komme ned og klappe løs :lun::lun:

 

Ja ja der er 2 mdr til, men bedre at være ude i god tid, selvom der endnu kun er een herinde fra der er mødt op :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Så hiver jeg lige den her tråd op igen :mrgreen:

 

Aslan, martin og jeg skal jo derned.

 

Jeg forventer at trinus og familie kommer, da deres Humle vidst kommer med sin opdrætter derned (men er ikke lige 100% sikkert endnu), og hvem herinde ville dog ikke være den første til at hilse på Humle? :mrgreen:

 

Lokke lokke lokke?

 

Og Aslan vil jo helt vildt gerne kysses og kløes af fremmede og kendte mennesker :5up:

 

(er jo også igang med at overtale nollike og noomi plus noomis bedste ven, til at kigge forbi :blink: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Golden

Fortalte lige manden det - og han ville rigtig gerne derned og kigge på de store smukke hunde - så måske vi kigger derned :-)

 

- Er der et sted vi kan læse mere om skuet?. Noget med tidspunkter og så videre?.

Link til indlæg
Del på andre sites

Fortalte lige manden det - og han ville rigtig gerne derned og kigge på de store smukke hunde - så måske vi kigger derned :-)

 

- Er der et sted vi kan læse mere om skuet?. Noget med tidspunkter og så videre?.

 

 

 

Broholmerskue 2011: Broholmerselskabet

 

 

Så håber jeg vi ses, sidste år havde vi held med at have en charme klud på, men kan se på billederne på nettet at det er ved at være IN, så overvejer lige hvordan man kan kende os :mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Vi kommer helt sikkert - men det havde du jo regnet ud. Skal ikke gå glip af alle de dejlige hunde...

 

Jeg mener også, at Susan sagde, hun kommer med nogle af hundene - men jeg tror ikke hvalpene er med - de er kun ca. 4 uger på det tidspunkt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kommer helt sikkert - men det havde du jo regnet ud. Skal ikke gå glip af alle de dejlige hunde...

 

Jeg mener også, at Susan sagde, hun kommer med nogle af hundene - men jeg tror ikke hvalpene er med - de er kun ca. 4 uger på det tidspunkt :-D

 

Fylder de ikke 5 om søndagen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en mobil :mrgreen: så kan du sms mig :lol::lol:

 

Går stadig i overvejelserne om man skulle lave selv lavet hf charme klud

 

(ligesom lise lavede hf t-shirt :hmm: )

 

Aha - så du ligesom nødt til at sende mig dit nr. :mrgreen:

 

Stiller Aslan op til kæl?. Er simpelthen nødt til at prøve om han vil kysse lidt med mig :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Aha - så du ligesom nødt til at sende mig dit nr. :mrgreen:

 

Stiller Aslan op til kæl?. Er simpelthen nødt til at prøve om han vil kysse lidt med mig :-D

 

 

Ja hvis vi ikke står klods op af nogle dejlige tæver, så gør han.

 

Men vi tager nok et tæppe med i år, så kan vi altid gå lidt væk fra ringene.

 

Hvis jeg kender os ret er vi nok dernede om formiddagen (10 tiden til 13 tiden), men det ved jeg lidt bedre når vi nærmer os :)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Dorte, I er nød til at blive længere end til kl. 13.

 

Emily - min datter skal jo være med i juniorhandling med Susan og Christians Tora, og det er vist først om eftermiddagen:-D

 

 

Jamen hvis det ikke regner, så tager vi et tæppe med og finder en skygge plads :5up::5up:

 

Eller det kommer jo også lige an på Martin :mrgreen:

 

Men hvismuligheden byder sig, så bliver vi og ser med :5up::5up:

 

(det kommer jo også lige an på hvad dyrelægen siger i morgen og om vi i det hele taget kan have aslan med)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...