Hop til indhold

Broholmer skuet


Recommended Posts

Hov, havde slet ikke set den her tråd, og var slet ikke klar over at Broholmerskuet var blevet en HF-begivenhed.:mrgreen:

Jeg vidste godt det var i dag, men ved ikke hvordan jeg skulle være kommet derned. Må finde på noget til næste år.:banan:

 

Er spændt på at høre hvordan det er gået Gracies hundeven Holger, der vist var med i unghundeklassen.

 

Dorte tog du i mod tilbuddet om at udstille en hund, i så fald, hvordan gik det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov, havde slet ikke set den her tråd, og var slet ikke klar over at Broholmerskuet var blevet en HF-begivenhed.:mrgreen:

Jeg vidste godt det var i dag, men ved ikke hvordan jeg skulle være kommet derned. Må finde på noget til næste år.:banan:

 

Er spændt på at høre hvordan det er gået Gracies hundeven Holger, der vist var med i unghundeklassen.

 

Dorte tog du i mod tilbuddet om at udstille en hund, i så fald, hvordan gik det?

 

Jeg sagde hvis hun ikke kunne finde andre, så ville jeg gerne, men hun klarede det selv, hvilket nok var meget godt, der havde vidst været en skøn dame derinde, så han ville hele tiden snuse i jorden :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for søde ord om min dreng :lun:

 

Og tak fordi du fik os lokket med derned!.

 

Vi havde et par skønne timer. Jakob faldt over et par legekammerater og de legede helt vildt godt inde i skoven - mens mor og far sad på tæppet og så på heste og kyssede lidt imens :cool: (det er så ca. 5 år siden vi sidst har haft ro til os selv - så det var lidt rart :klap:)

 

Og stort tak for kys til Aslan - det var lige som jeg havde drømt om :mrgreen:

 

Skønne hund!. :hjerte:

 

P.s. rigtig dejligt at møde dig og din mand - sikke rarlige i er :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

@Dorte - synes I var smuttet inden juniorhandling???

 

Emily og Tora blev nr. 4 (ud af 4) :-D

Til gengæld vandt Tora sin klasse - og blev bedste tæve!

 

 

Ja desværre, Martin var total busted var begyndt at gå mad kold og var svimmel.

 

 

Nr 4 er da fin......... hun blev ikke disket :blink::blink:

 

Hun skal jo bare lige lærer det hele :5up::5up: Det skal nok godt gå godt for hende og Humle :5up:

 

Ja fisfornemme Tora :fornaermet::fornaermet:

Hun viste lige Aslan gebiset, UP CLOSE, så resten af dagen havde han respekt for ALLE damerne :lol::lol::lol::lol: Og mødte dem med meget dæmpende kropssprog, men så ved vi han kan det :lol::lol:

 

Men ser ud til at det blev en vellykket dag med 153 udstilte broholmere plus alle os de løse :5up: og de andre racer :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aslan var ikke den eneste der fik nærbilleder af Toras gebis i går..... Det blev vist frem ved flere lejligheder :blink:

 

Men smuk er hun nu!

 

 

 

Det er da altid noget :lol::lol::lol:

 

Ja det er hun :lun:

 

 

Skal i så til Karensminde og se Humle?

 

Så kan i kidnappe ham dagen før :drille::drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jep- Vi kommer til Karensminde hele familien , altså minus hunde.

 

Håber vi kan smugle Humle med hjem.... Men den går jo nok ikke :engel:

 

Om ikke andet kan vi være ved ham hele dagen, og så håber jeg, at vi ikke er helt fremmede for ham, når vi henter ham næste dag...

 

Kommer I også?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jep- Vi kommer til Karensminde hele familien , altså minus hunde.

 

Håber vi kan smugle Humle med hjem.... Men den går jo nok ikke :engel:

 

Om ikke andet kan vi være ved ham hele dagen, og så håber jeg, at vi ikke er helt fremmede for ham, når vi henter ham næste dag...

 

Kommer I også?

 

 

Jeg tror han kommer til at tage flytningen i stiv pote :5up:

 

Jeg ved ikke helt, det er knap 2 timer i bil. Men der er jo lang tid til :mrgreen:

 

Ved heller ikke om jeg skal arbejde den weekend :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...