Hop til indhold

Familiens Prinsesse

Gæst Afganskmynde
 Share

Recommended Posts

Gæst Afganskmynde

er ikke mig, men Chloe. Nu 11 mdr, i forste lobetid med rottehaler fordi hendes haar er endelig blevet langt nok. jeg fik netop taget nogle nye billeder af hende alene, nu hun ikke maa vaere omkring de to andre i lobetiden.

Hun gider dem iovrigt heller ikke paa nuvaerende tidspunkt, saa det er saadan set fint nok.

Som I kan se, eeelsker hun at ligge paa de mest maerkvaerdige maader i sofaen. Meget mynde agtigt iovrigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Åh - Chloe er altså SÅ fin :lun:

Hvordan tager hun sin første løbetid?

Taak:-D. Indtil videre tager hun det stille og roligt. Hun har et generelt meget mildt temperament og lader de andre to 'koste' rundt med hende. Men som lobetiden fremskrider irriterer de to hanner hende mere, hvis de f,eks kommer for tat paa hendes bur. DET vil hun altsaa ikke have. Jo, og saa oplever jeg hun er mere traet end ellers... sover og slapper af en del.

Heldigvis er hun super god til at holde sig selv ren, saa der har ikke vaeret nogen dryps i sofaen osv.. dejligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Hun er da totalt nuttet med de rottehaler:hjerte:

hehe ja, jeg kan ikke lade vaere med saadan noget og saa er det ogsaa praktisk samtidig, naar de spiser og har bedre udsyn.

Manden kalder dem for 'Antaenner' og synes iovrigt det er passende for hun er den mest maerkelige hund han har oplevet:klap:

Mynder er specielle af udseende og vaeremaade, og Chloe er langt mere kraevende end de to andre hunde. Jeg tror det er fordi hun er langt klogere og mere verbal end de andre (aabner dore og er langt mere snedig til at lave ulykker og komme afsted med det. Hun er dog saa MILD en personlighed at man kan daarligt blive sur paa hende fordi hun er saa elskelig.

Man skal bare hele tiden vaere mere OBS paa hende med at samtlige dore er lukket MED laas, saa hun ikke kan aabne ind til hannerne eller rydde hele bordet osv.:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites