Hop til indhold

"Dumme" spørgsmål


Lonny
 Share

Recommended Posts

Nu starter der jo en del nye brugere herinde, og ind i mellem syntes vi "garvede" brugere måske at deres spørgsmål er lidt smådumme, så for ligesom at minde os selv om at vi også engang (og ind i mellem stadig gør) har stillet "dumme" spørgsmål, så fortæl hvilke spørgsmål du har stillet, hvor svaret, set i bagklogskabens lys, måske var ret indlysende :blink:

 

Jeg har engang spurgt en træner om min hund var dominerende når han kravlede op og ville sidde på skødet af mig :genert:

 

Det værste var, at træneren svarede ja, og sagde at jeg skulle forlange at han som minimum lå ned, da han ellers forsøgte at dominere mig :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ikke så meget et spørgsmål, som en overbevisning.

 

Jeg sad ved opdrætter og sagde: Selvfølgelig skal han da kastereres, han skal jo ikke bruges til avl.

 

Hvor opdrætter så kunne fortælle mig om de pels problemer jeg kunne risikere, vægt, nervøsitet mm.

 

Han er den dag i dag stadig "en rigtig mand" og gud ske lov for det :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Men der er jo ingen dumme spørgsmål :blink:

 

Kun dumme svar, som vi da også støder på.... nogen gange for rigeligt, men så må man jo tage det man kan bruge, og lade det andet ligge :mrgreen:

 

 

Jeg har alfa rullet mit 4 mdr gamle hvalp fordi han var på vej til at overtage verdensherredømmet, men så bliver man vel heller ikke mere idiotisk :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Golden
Jeg har alfa rullet mit 4 mdr gamle hvalp fordi han var på vej til at overtage verdensherredømmet,:

 

*fnis* - det må man godt ik' - smile lidt. Især hvis det er fordi der er et gran af genkendelse af sig selv i et indlæg :cool::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...