GRAND DANE Skrevet Juni 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2011 når jeg cykler hjem fra netto og tar en smutvej kommer jeg forbi et sted vor der står barf butik men jeg ved ikke vad det helt presist er jeg ved godt det er hunde foder men det må virklig være specielt siden det krever en speciel butik på en landejendom for at sælge det. vad er barf,? gør det noget serligt godt for hunden.? er det sådan noget man skal tro på for det virker.? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lupus Besvaret Juni 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2011 Barf står for Bones and raw food. Det er råt kød og ben. Man fodre så også oftes med grøntsager. Princippet er at fodre efter hvad hundens fordøjelsessystem oprindeligt er tiltænkt - altså ikke alle de bi og korn-produkter der er i meget tørfoder. Grunden til at det kræver en egen butik, er vel dels at det kræver lidt ekspertise rådgivning at komme igang og dels at det kræver en del frysere at opbevare så meget kød. Jeg barfer - og er glad for det. Du kan læse mere om det her: BARF- RigtigHundemad Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2011 BARF er råt kød, ben og grønsager. Min Luna er råfodret og har været det de sidste 6 år og trives på det. Luna får råt, fordi hun ikke kan tåle tørfoder. Ikke alle hunde trives på det, ligesom ikke alle hunde trives på tørfoder. Der er mange måder at råfodre på. Nogle fodrer med grønsager, andre gør ikke. Nogle fodrer 2 gange dagligt, andre 3-4 gange om ugen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
GRAND DANE Besvaret Juni 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2011 vor dyrt tror i det velle blive for 12kg kød og krever det jeg har fryseplas til 12kg kød.? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts