Hop til indhold

Tynd hvalpemave og foder.


* Laila *
 Share

Recommended Posts

1) tynd mave over længere periode kan dehydrere din hvalp- så jeg ville hurtigt sende den på skånekost og ikke se tiden an, jeg ville også ofre en dr dyrkonsultation

2) jeg fandt ud af at min hund ikke tålte de billige leverbidsgodbider og dentatrixtyggeben- da det blev taget ud af menuen holdt den dårlige mave op

3) ris(kogt med salt) og kylling med lidt a38 gjorde underværker og da det var værst gav jeg ham kogt vand- det hjalp rigtig meget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Rettesnoren hedder 1 kg pr uge, så helt galt er det da ikke:-D

 

Det var godt :5up:

 

Hun får jo også andet end foder. Masser af hundeguf. Men igår gad hun ikke spise selvom jeg havde hældt A38 over. Så sad jeg og håndfodrede hende. DET syntes hun var hyggeligt! Risene har hun spist lidt af, men det har ikke haft den store interesse. Hun er fuldstændig ligesom et menneskebarn! Hun vil meget hellere lege end spise! :rolleyes:

 

Edit: Nu går hun og spiser det foder jeg smed på gulvet for 4 timer siden....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej

Nissan havde også for tre dage siden dårlig mave.. da han med stor glæde og appetit vil gøre alt for at få lov til at gnaske snegle i sig..

 

og dem er der desværre mange af herude..

 

han fik kogt ris og kylling.. den dårlige mave forsvandt..

 

og hans afføring er nu "pæn" igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nissan havde også for tre dage siden dårlig mave.. da han med stor glæde og appetit vil gøre alt for at få lov til at gnaske snegle i sig..

 

og dem er der desværre mange af herude..

 

han fik kogt ris og kylling.. den dårlige mave forsvandt..

 

og hans afføring er nu "pæn" igen.

 

Pas på med snegle.. Det er dem, der bringer hjerte/lungeorm rundt:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var godt :5up:

 

Hun får jo også andet end foder. Masser af hundeguf. Men igår gad hun ikke spise selvom jeg havde hældt A38 over. Så sad jeg og håndfodrede hende. DET syntes hun var hyggeligt! Risene har hun spist lidt af, men det har ikke haft den store interesse. Hun er fuldstændig ligesom et menneskebarn! Hun vil meget hellere lege end spise! :rolleyes:

 

Edit: Nu går hun og spiser det foder jeg smed på gulvet for 4 timer siden....

 

Jeg ville droppe hundeguf... Så længe hun ikke spiser alt sin mad, så dur det ikke rigtig, at hun spiser sig mæt i andet:genert:

 

Det er jo bare min mening.. Men foderet må være vigtigere for hendes krop end guf, så længe hun vokser:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville droppe hundeguf... Så længe hun ikke spiser alt sin mad, så dur det ikke rigtig, at hun spiser sig mæt i andet:genert:

 

Det er jo bare min mening.. Men foderet må være vigtigere for hendes krop end guf, så længe hun vokser:genert:

 

Jah det er rigtigt nok. Men jeg tror, at det er fordi, mad ikke interesserer hende helt vildt. Hun har for eksempel lige fået morgenmad; foder med ris blandet i. Det går hun ud og spiser lidt af en gang imellem, men bamsen er bare mere interessant lige nu. :stupid:

Hvis jeg håndfodrer hende, spiser hun som regel gerne, og jeg har faktisk for det meste foder med i lommen, når vi er ude. Det er mest når vi skal træne, at jeg prøver at have noget lækkert som belønning. Men for en labrador, er hun godt nok svær at holde motiveret med mad... Det sker også, at hun siger nej til den belønning jeg tilbyder hende, og nogle gange går min ros ind ad det ene øre og ud ad det andet, hvis hun lige har set en brumbasse i græsset... :rolleyes:

 

Hun fik ris igår, og det har hjulpet på hendes mave! Det var som det plejer at være her til morgen, fast, glidende over i det bløde... :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Simba var nu heller ikke særligt begejstret for ris og kylling, som jeg tilbød ham eftermiddagen og aftenen inden jeg snakkede med dyrlægen. Han kunne til nøds nippe lidt af kyllingen.

 

Han virker heller ikke til at være god til at spise op... Af madskål vel og mærke... :-D Nu får han alt sit mad serveret i en tom køkkenrulle, æggebakke, flaske, som fodersøg i hele huset eller hvad jeg lige kan finde på... Det gør at han spiser rub og stub. Og samtidig har man en dejlig næsetræt hvalp... :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...