Gæst Zivah Skrevet Juni 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2011 Hejsa Jeg er ret ny her på HF, men elsker ideén om et forum omkring hunde, så jeg har lige siddet og lavet albums for mine hunde, men opdagede hurtigt jeg kun kan uploade 20 billeder, er der en måde hvorpå man kan få flere ind eller er det bare den grænse der er? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juni 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2011 Jeg burde vide det (som moderator), men jeg tror det har noget med dit antal af indlæg at gøre, altså når du har nogle flere indlæg får du mere "hukommelse" herinde. Mon ikke der kommer en fordi, der rent faktisk ved hvad de taler om? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juni 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2011 Nej det har noget at gøre med om man er sponser eller ej vist nok, antallet af billeder i album. http://www.hunde-forum.dk/view.php?pg=info_sponsor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juni 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2011 Tænkte nok jeg ikke skulle have svaret :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zivah Besvaret Juni 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2011 Heh , men tak for svarene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene SS Besvaret September 5, 2011 Rapporter Share Besvaret September 5, 2011 Hej(: Jeg er også ny her, og jeg kan simplethen ikke finde rundt. Er der ikke en der kan forklare mig hvordan man laver et indlæg? eller skriver på en blog? kan simplrthen ikke finde ud af det Håber ikke du bliver sur Zivah, for at skrive i dit indlæg(: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret September 5, 2011 Rapporter Share Besvaret September 5, 2011 Hej(: Jeg er også ny her, og jeg kan simplethen ikke finde rundt. Er der ikke en der kan forklare mig hvordan man laver et indlæg? eller skriver på en blog? kan simplrthen ikke finde ud af det Håber ikke du bliver sur Zivah, for at skrive i dit indlæg(: Tryk på "hjem" og find det underforum du vil oprette indlægget i - f.eks. debat, sygdommet etc, tryk ind der og så øverst til venstre (under menuen), kan du trykke "ny tråd" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret September 5, 2011 Rapporter Share Besvaret September 5, 2011 Hej(: Jeg er også ny her, og jeg kan simplethen ikke finde rundt. Er der ikke en der kan forklare mig hvordan man laver et indlæg? eller skriver på en blog? kan simplrthen ikke finde ud af det Håber ikke du bliver sur Zivah, for at skrive i dit indlæg(: Velkommen til. Går ud fra, at det du spørger om er, hvordan man opretter en ny tråd (da du jo allerede har fundet ud af hvordan man skriver et indlæg :blink:) Hvis du f.eks. har et spørgsmål omkring foder, går du ind i det subforum som heder Foder. Lige over oversigten over eksisterende tråde, er der en valgmulighed som hedder "Ny tråd". Den trykker du på, og så kan du vælge en overskrift til den tråd du gerne vil oprette. Mht bloggen tror jeg du skal ind på din egen profil og finde adgang der.. Edit: Eller... What Buddha says Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene SS Besvaret September 5, 2011 Rapporter Share Besvaret September 5, 2011 okaai(: mange tak for hjælpen(: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts