Hop til indhold

Ny på HF , Måske dumme spørgsmål?

Gæst Zivah
 Share

Recommended Posts

Gæst Zivah

Hejsa :)

Jeg er ret ny her på HF, men elsker ideén om et forum omkring hunde, så jeg har lige siddet og lavet albums for mine hunde, men opdagede hurtigt jeg kun kan uploade 20 billeder, er der en måde hvorpå man kan få flere ind eller er det bare den grænse der er?

Link til indlæg
Del på andre sites

• 2 months later...
Gæst Malene SS

Hej(: Jeg er også ny her, og jeg kan simplethen ikke finde rundt. Er der ikke en der kan forklare mig hvordan man laver et indlæg? eller skriver på en blog? kan simplrthen ikke finde ud af det :(

Håber ikke du bliver sur Zivah, for at skrive i dit indlæg(:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej(: Jeg er også ny her, og jeg kan simplethen ikke finde rundt. Er der ikke en der kan forklare mig hvordan man laver et indlæg? eller skriver på en blog? kan simplrthen ikke finde ud af det :(

Tryk på "hjem" og find det underforum du vil oprette indlægget i - f.eks. debat, sygdommet etc, tryk ind der og så øverst til venstre (under menuen), kan du trykke "ny tråd"

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til.

Går ud fra, at det du spørger om er, hvordan man opretter en ny tråd (da du jo allerede har fundet ud af hvordan man skriver et indlæg :blink:)

Hvis du f.eks. har et spørgsmål omkring foder, går du ind i det subforum som heder Foder. Lige over oversigten over eksisterende tråde, er der en valgmulighed som hedder "Ny tråd". Den trykker du på, og så kan du vælge en overskrift til den tråd du gerne vil oprette.

Mht bloggen tror jeg du skal ind på din egen profil og finde adgang der.. :-D

Edit: Eller... What Buddha says :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites