Sille12 Skrevet Juni 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2011 Hej, Har søgt lidt på tilskud til min ene hund og faldt over glucosamin gelenk fra Matas. Er der nogen der har erfaring med det til hunde og må man give sin hund noget der vel egentligt er beregnet til mennesker;-). Det så nemlig fristende ud, da det ikke var forfærdelig dyrt:mrgreen:. V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Juni 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2011 Nå så må jeg jo selv i Matas og snakke med dem, når I ikke ved noget om det;-). V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Juni 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2011 Hvis det er godkendt til mennesker , så er det i orden til dyr. Men kender så ikke lige doseringen. Mener de fleste produkter fra apoteket består af Glycosamin hemisulfat kaliumklorid komplex. Men har også set det med glycosamin ???? sulfat. Mine svarer til 400 mg/tablet og skl indtages med 3/døgn. Så hvis det er til berneren så må een være nok. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts