Hop til indhold

At abonnere på tråde


Hewlett
 Share

Recommended Posts

Jeg har for lang tid siden fravalgt at abonnere på tråde, men en gang imellem er der alligevel nogle tråde er får sneget sig igennem filteret.

 

Er det noget jeg selv kommer til at trykke på inde i tråden ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst malula

Her kunne jeg da også godt tænke mig at stille op - det sker nemlig også for mig nogen gange.

Har forsøgt at slå det fra igen, men det har ikke hjulpet

Findes der en hemmelig knap, mon :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Er det ikke gamle tråde du har abonneret på, som dukker op? For så er det bare fordi at fravalget først gælder fra den dag du vælger det, du skal stadig ind og vælge de gamle fra (et eller andet sted i kontrolpanel, evt der hvor du kan se de tråde du abonnerer på)

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det ikke gamle tråde du har abonneret på, som dukker op? For så er det bare fordi at fravalget først gælder fra den dag du vælger det, du skal stadig ind og vælge de gamle fra (et eller andet sted i kontrolpanel, evt der hvor du kan se de tråde du abonnerer på)

 

Jo det kan faktisk godt være :hmm:

 

Har lige kigget lidt inde i kontrolpanel, men kan kun finde det sted hvor man vælger hvornår og for hvad man ønsker at få mails sendt til sin email (f.eks ved privatbeskeder, nye indlæg i tråde man abonnerer på osv.)

 

Må lige kigge lidt videre ...

Link til indlæg
Del på andre sites

ok, nu har jeg slettet de første 100 af de 900 (:shock:) tråde, som jeg åbenbart abonnerer på - håber på færre mails i morgen tidlig, så. kan man sådan for good indstille til at ikke abonnere på besvarede tråde? eller skal man slette dem manuelt hver gang? jeg har nok slettet omtrent 30 h-f mails i min indbakke hver morgen det sidste års tid :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

ok, nu har jeg slettet de første 100 af de 900 (:shock:) tråde, som jeg åbenbart abonnerer på - håber på færre mails i morgen tidlig, så. kan man sådan for good indstille til at ikke abonnere på besvarede tråde? eller skal man slette dem manuelt hver gang? jeg har nok slettet omtrent 30 h-f mails i min indbakke hver morgen det sidste års tid :lol:

 

Hvis du kigger på alle de tråde, du abbonnerer på, er der mulighed for at krydse alle af på een gang i højre hjørne :-D Derefter kan du så vælge "ingen e-mail besked".

Link til indlæg
Del på andre sites

ok, nu har jeg slettet de første 100 af de 900 (:shock:) tråde, som jeg åbenbart abonnerer på - håber på færre mails i morgen tidlig, så. kan man sådan for good indstille til at ikke abonnere på besvarede tråde? eller skal man slette dem manuelt hver gang? jeg har nok slettet omtrent 30 h-f mails i min indbakke hver morgen det sidste års tid :lol:

 

Inde i kontrolpanel -> Rediger muligheder (ude i venstremargen under indstillings og muligheder) -> Besked og påmindelse -> "Default tråd abonnement mode" og så vælger du i tilhørende boks ude til højre om du vil have mails ugentligt, dagligt eller aldrig når der kommer opdateringer til de tråde du også har skrevet i :blink:

 

Hvor gik du ind og fandt listen over de tråde du abonnerer på ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Inde i kontrolpanel -> Rediger muligheder -> "Default tråd abonnement mode" og så vælger du i tilhørende boks ude til højre om du vil have mails ugentligt, dagligt eller aldrig når der kommer opdateringer til de tråde du også har skrevet i :blink:

 

Hvor gik du ind og fandt listen over de tråde du abonnerer på ?

 

kontrolpanel > list abbonnenter > se alle (eller noget i den stil) - så får du en flot lang liste :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...