Hop til indhold

Lidt om racen og Holger


Gæst krea
 Share

Recommended Posts

Er ny her på siden :-D vil gerne fortælle om min pragtfulde Shih Tzu Holger :klap: Jeg har haft ham fra han var 9 uger og har aldrig et øjeblik fortrudt mit valg. Han er den sødeste lille hund man kan tænke sig.. Jeg kalder ham min lille hjælper. Racen er trofast og eminent overfor børn. følges troligt med børnebørnene rundt, og lægger sig ved dem og hygger.

Han er meget lydig og har været meget nem at træne. Han kan alt det en stor hund kan, gå på plads osv.

Vi har 5000 kvm egen indhegnede skov, hvor han går sine Ture hver dag,,nogle gange flere timer ad gangen, han fanger mus, og tager også gerne en fugl i ny og næ i samarbejde med katten:slem:

Han er robust og går gerne meget lange ture, uden at ville op , men er fuld af glæde .

Han elsker at færdes i højderne, det skal man være indstillet på med denne race, og han går gerne på borde osv,, det har jeg accepteret fra start:hmm:

Han er en bestemt lille herre, og finder sig ikke i noget, men aldrig aggresiv .

Jeg vil på det varmeste anbefale denne race , hvis man vil have en lille hund med et stort hjerte mvh Eva

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Flaffy .-) jeg ved det ikke jeg reddede ham fra en psysiks syg kvinde, som ikke kunne overkomme en hvalp ..fik ingen papirer på ham..glemte at spørge om det, da det var en meget forvirret omgang. Men jeg elskede ham fra første øjekast, og det er min bedste ven..har haft flere racer gennem tiderne, da jeg har haft hund hele mit liv, og er meget forelsket i denne..har haft Malteser ( vidunderlig hund ) opdrættet Tibetanske terrier ( skønne hunde) og har lige overtaget en Grand Danoier fra et internat .-) Også en pragtfuld hund :-) mvh eva

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst malula

Hej Eva og velkommen til :vinken:

Jeg håber, du finder dig til rette herinde og får en masse dejlige timer til at gå :5up:

og øøøøh, er vi da ikke nødt til at se det lille vidunder???? :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst malula
De ligger inde på min profil. kan ikke finde ud af at sætte dem ind her :-)

 

hmmm - måske jeg ikke kigger de rigtige steder :hmm:

Kan kun se din avatar med billede af en grand danois

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...