Hop til indhold

Erfaringer med Orijen-foder?


Buju
 Share

Recommended Posts

Vi vil gerne skifte foder, da vi er lidt trætte af at skulle have 4-5 poser med ud på morgenturen:shock:

 

Barf er vi ikke lige klar til pt., vi har en meget lille fryser og bor i lejlighed, men nu har jeg læst at Orijen ikke indeholder kornprodukter - og derfor tænkte jeg at det nok var det tørfoder der kom tættest på.

 

Er der nogen der har erfaringer med det - gode som dårlige?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Vi vil gerne skifte foder, da vi er lidt trætte af at skulle have 4-5 poser med ud på morgenturen:shock:

 

Barf er vi ikke lige klar til pt., vi har en meget lille fryser og bor i lejlighed, men nu har jeg læst at Orijen ikke indeholder kornprodukter - og derfor tænkte jeg at det nok var det tørfoder der kom tættest på.

 

Er der nogen der har erfaringer med det - gode som dårlige?

 

Jeg har i en periode fodret Zacho med det og han trivedes flot på det - lækker blød og skinnende pels og masser af energi :-)

 

Hvis du er til kornfri produkter er der også fish4dogs - det har Joey fået de sidste 2 måneder og han er vild med det og pelsen skinner og er silkeblød :-)

 

Barffodring forudsætter ikke en kæmpe kummefryser - ofte kan man finde lækre ting i dagligvarebutikkerne, fiskehandlerne og ved de lokale slagtere og de fleste ting holder sig fint nogle dage på køl :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Noomi får i øjeblikket Orijen hvalpefoder og det køber jeg IKKE igen... Da hun fik Eaglepack var hendes afføring rigtig fin (hvis man kan sige sådan om en hundeprut :badr:) men efter hun er blevet skiftet over på Orijen har hun stort set ikke haft en eneste helt fast gang afføring og jeg kan se at hun er generet bagi, så jeg er på udkig efter noget andet og så er det bye bye til Orijen...

 

Tilgengæld ved jeg at Ascha er meget glad for det til Thailo, så det handler jo nok om at prøve sig frem... :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har i en periode fodret Zacho med det og han trivedes flot på det - lækker blød og skinnende pels og masser af energi :-)

 

Hvis du er til kornfri produkter er der også fish4dogs - det har Joey fået de sidste 2 måneder og han er vild med det og pelsen skinner og er silkeblød :-)

 

Barffodring forudsætter ikke en kæmpe kummefryser - ofte kan man finde lækre ting i dagligvarebutikkerne, fiskehandlerne og ved de lokale slagtere og de fleste ting holder sig fint nogle dage på køl :-)

 

Ja men det går hurtigt hen og bliver dyrt når man ikke kan købe stort ind. Han får dog ofte ben fra slagteren, det må vi så nøjes med indtil vi flytter i hus - så kan han også få det skønne rå kød på græsset, det er trods alt mere lækkert end stuegulvet :-)

 

Vi har også tænkt på fish4dogs og hvis Orijen ikke viser sig at være godt kan det være vi prøver det. Indtil videre ser det dog lovende ud, vi blander stadig halvt op med det gamle foder, men han har mindre afføring og den lugter ikke så fælt som før:rolleyes:

 

Tak for indlæggene alle sammen, selvom det selvfølgelig er individuelt fra hund til hund er det altid rart at høre andres erfaringer

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 6 months later...
Gæst Oscar Cairn Terriern
Det er forskelligt hvordan hunde fungerer på foder...

Oscar's mave fungerede ikke ordentligt på orijen... Hans mave har aldrig være så god som den er på hans nuværende foder...

 

 

Hvilket foder bruger han nu? :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...