Hop til indhold

Piphans og Tjalfe blev ikke venner...

Gæst mosgaard
 Share

Recommended Posts

Gæst mosgaard

Verden er et stort og vidunderligt sted hvor man møder mange spændende skabninger... men ikke allesammen vil være venner med mig... noget som jeg slet slet ikke forstår :vedikke:

Her er et øjeblik hvor jeg møder Piphans... Jeg prøver flere gange at banke forsigtigt i brædderne for at fange hans opmærksomhed og lægge op til leg... men åbenbart ville han ikke lege med mig, hvilket efterlod mig yderst bedrøvet bagefter... suk

Tjalfe

Ps. i starten skal man kikke nøje efter da Piphans sidder i skyggen...

YouTube - ‪pip‬‏

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mosgaard
Gloede videre på de andre videoer...! De er super! Og synd at pipper ikke gider at lege ordentligt. Heldigvis kan man da finde rigtige venner ved grillen.

Ihh tak - ja grillvennerne får man ligesom lidt mere ud af, og heldigvis har Tjalfe ikke en sart mave, for han endte da med at spise det meste af fyrens pølser (grundet hans iver over Tjalfes partytricks)... deraf Tjalfes filosofi: "man kommer længere på partytricks end ved lydighed"... og deraf springer nok husets mest brugte sætning... "det er din hund":blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mosgaard
Ha ha... staaaakkels lille Tjaffer :mrgreen:

Ja det er hårdt indeni at være et lille sødt, blødt væsen fanget i en verden der dømmer en ud fra ens store skarpe tænder... det er da racisme der vil noget :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha, Tjalfe er så sød :lun:

Det er da en meget modig fugl.

Min undulat fløj ned i kaninburet, og spiste ninernes salat. Så kunne man jo gemme sin egen portion til senere :slem:. Hvis langørerne kom for tæt på, fik de lige et hak med næbet.

Han var også ude og ride rodeo på hunkaninen en dag. Hun syntes IKKE det var sjovt.. Man skal ikke undervurdere de små næbdyr! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mosgaard
Haha, Tjalfe er så sød :lun:

Det er da en meget modig fugl.

Min undulat fløj ned i kaninburet, og spiste ninernes salat. Så kunne man jo gemme sin egen portion til senere :slem:. Hvis langørerne kom for tæt på, fik de lige et hak med næbet.

Han var også ude og ride rodeo på hunkaninen en dag. Hun syntes IKKE det var sjovt.. Man skal ikke undervurdere de små næbdyr! :lol:

Lyder som om din fugl virkelig nyder livet!! Tror vist det er første gang jeg har hørt om en fugl med så meget personlighed :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mosgaard
Total led fugl NÅRH :fornaermet::fornaermet::fornaermet::fornaermet:

Men sikke dejlig Tjalfe er, specielt lige da han kigger ind i kameraet, syntes virkelig han har nogle blide øjne :lun::lun::lun:

Århh tak - nu er du jo lige blevet yngligsperson efter sådan en kommentar:lun:

Årh skønne skønne Tjalfe da :lun:

Jeg kom også lige til at kigge de andre videoer igennem, jeg er så vild med "bænken" :sjov:

Tak fordi du deler :5up:

Ja træning herhjemme er med voldsomme forstyrrelser (=Tjalfe:cool:). Han kan hyle enhver soldat ud af den, når de skal brilliere med 'bænken', 'mavebøjninger' el. lign.

Mavebøjninger ende tit med at man har en 40kg hund i armene... hvilket Tjalfe synes er voldsomt hygge. Så mili ku lære en del ved Tjalfes intensive og kamphårde træning af vores soldater herhjemme i familien :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lyder som om din fugl virkelig nyder livet!! Tror vist det er første gang jeg har hørt om en fugl med så meget personlighed :lol:

De kan have utroligt meget personlighed. Min undulat er desværre død, men han var virkelig sjov! Har også haft en nymfeparakit med stor personlighed. Hun var en rigtig diva! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites