Hop til indhold

Fynsk træningstræf -JULI


Gæst Findus
 Share

Recommended Posts

Det må jeg lige høre familien om... De kommer hertil for at hjælpe mig at rydde haven, så egentlig har vi et lidt stramt program... Men vi er her hele den uge, så find en dag så ser jeg om vi kan få lidt pause fra haverydderiet! ;-)

 

 

Årh jeg vil også hilse på familien :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 274
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nu er jeg jo rimmelig ny herinde og har aldrig været med til træf, så hvor bliver det holdt?

 

Vi kan ikke i starten af juli da vi først henter vores vaps den 2. Han skal lige falde til inden jeg slæbber ham til træf, men senere hen kunne det da godt være man kunne kigge forbi hvis alle er velkommen... :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
Nu er jeg jo rimmelig ny herinde og har aldrig været med til træf, så hvor bliver det holdt?

 

Vi kan ikke i starten af juli da vi først henter vores vaps den 2. Han skal lige falde til inden jeg slæbber ham til træf, men senere hen kunne det da godt være man kunne kigge forbi hvis alle er velkommen... :genert:

 

Ja alle er velkomne :mrgreen: og jeg tror at du blir ret så populær, hvis du slæber en lille hvalp med, så kan vi alle nusse hvalp :lun:

 

Vi plejer at mødes ude ved universitetet på et dejligt grønt område :-D I den tråd der hedder fynsk træningstræf maj er der en ret god beskrivelse af, hvor det helt præcist er :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja alle er velkomne :mrgreen: og jeg tror at du blir ret så populær, hvis du slæber en lille hvalp med, så kan vi alle nusse hvalp :lun:

 

Vi plejer at mødes ude ved universitetet på et dejligt grønt område :-D I den tråd der hedder fynsk træningstræf maj er der en ret god beskrivelse af, hvor det helt præcist er :-D

 

Så vil jeg dukke op hvis i holder en senere i Juli, eller en anden månede, men som sagt lige den 3. kan vi ikke! :cry:

 

Og tak for tippet til beskrivelsen, den finder jeg lige frem med det samme så jeg har den. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Så vil jeg dukke op hvis i holder en senere i Juli, eller en anden månede, men som sagt lige den 3. kan vi ikke! :cry:

 

Og tak for tippet til beskrivelsen, den finder jeg lige frem med det samme så jeg har den. :-D

 

 

Uhaaa ja hvalpe er meget velkomne :banan::klap: s¨å nedlæggere vi træningen og nusser istedet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kloge mig tænker tanker :cool:

 

Til de næste to træf, som jo ligger rimelig tæt op af hinanden, har jeg altså ikke tænkt mig at bage kage med to dages mellemrum :oops::lol:

 

Så tænkte vi evt kunne give 5-10 kr hver, og så sende en i Bilka efter sådan en pakke med is? :engel:

 

Og skal vi have fundet ud af, hvilken dag i næste uge, Korvis skal komme med Kolo og familien? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kloge mig tænker tanker :cool:

 

Til de næste to træf, som jo ligger rimelig tæt op af hinanden, har jeg altså ikke tænkt mig at bage kage med to dages mellemrum :oops::lol:

 

Så tænkte vi evt kunne give 5-10 kr hver, og så sende en i Bilka efter sådan en pakke med is? :engel:

 

Og skal vi have fundet ud af, hvilken dag i næste uge, Korvis skal komme med Kolo og familien? :engel:

 

Ukloge mig kan ikke finde ud af hvornår de to tætte træf ligger..?? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ene ligger på søndag d. 3. Det andet ligger mandag, tirsdag eller onsdag i den følgende uge, altså der hvor du har søster+familie hjemme :-D

 

Oooookay, så er jeg med! Må høre søster ad når de kommer og henter hundene, nok på fredag. Men Christian og Toby kommer så ikke med i næste uge, kun søs og svoger.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad tid skal vi aftale søndag?

 

-Fint nok med mig med is istedet for kage, især hvis det er varmt.

 

Det skulle blive varmt :banan: Men regnvejr :fornaermet:

 

Tiden, skal du nok snakke med Findus og de andre om, jeg plejer at være dårlig til at vælge den slags :genert:

 

Jada, Kolo er her! Det er bare ingen af os andre der er så god til ham som Christian er... :oops:

 

Kolo :ivrig::banan::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh come on - Christian er da også lidt nuttet... :lun:

 

Jeg ville nok ikke bruge ordet nuttet :engel:

Skal også passe på hvad jeg siger, Linda forsøgte at føre os sammen på hundeferien :shock:

 

Skal vi sige søndag kl. 12? Eller passer det bedre før/efter?

 

Det passer fint :5up:

 

Jeg kan være der 12:10 i følge rejseplanen :-D Hvis busserne ikke er alt for forsinkede :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
Jeg har jo aldrig set en løwe IRL, så måskeeee dukker jeg også op! :mrgreen:

 

 

 

 

 

 

Uden Kolo, dog... :oops:

 

 

 

 

 

 

Hvis jeg må komme uden Kolo... :pray:

 

 

 

 

 

 

Iso er altså osse ret sød... :engel:

 

Hehe ja, så skidt da :rolleyes: Iso vil jeg også rigtig gerne møde :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej

vi kan godt søndag d. 3 :banan:

 

hvor er det henne? odense?

 

tager til aarup fredag, (skal passe min bettebror lørdag)...

 

så der kunne jeg jo bare blive til søndag? :mrgreen:

 

 

kan i koncentrere jer om træningen hvis jeg kommer med 10 ugers hvalp? :engel:

 

men hvis ikke jeg kan blive kørt må jeg jo tage bus..

 

og der har jeg brug for noget hjælp..

(måske lise kan hjælpe med det.. der er trods alt kun 14 km til glamsbjerg fra aarup hvis ikke det er i overkanten?)...

 

hmm.. kunne også tage til glamsbjerg og besøge kusinen om søndagen.. og så kunne lise og jeg mødes der og tage afsted sammen? :hmm:

 

 

DET må vi lige finde ud af :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
vi kan godt søndag d. 3 :banan:

 

hvor er det henne? odense?

 

tager til aarup fredag, (skal passe min bettebror lørdag)...

 

så der kunne jeg jo bare blive til søndag? :mrgreen:

 

 

kan i koncentrere jer om træningen hvis jeg kommer med 10 ugers hvalp? :engel:

 

men hvis ikke jeg kan blive kørt må jeg jo tage bus..

 

og der har jeg brug for noget hjælp..

(måske lise kan hjælpe med det.. der er trods alt kun 14 km til glamsbjerg fra aarup hvis ikke det er i overkanten?)...

 

hmm.. kunne også tage til glamsbjerg og besøge kusinen om søndagen.. og så kunne lise og jeg mødes der og tage afsted sammen? :hmm:

 

 

DET må vi lige finde ud af :mrgreen:

 

Jaa, det kunne være helt kanon hvis du kommer :klap: Så kan jeg nusse Nissan :lun: Nøj, jeg får svært ved at koncentrere mig om noget som helst træning hvis der både kommer hvalp og baby :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...