Hop til indhold

Fynsk træningstræf -JULI


Gæst Findus
 Share

Recommended Posts

  • Svar 274
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ja, det kan hun nemmerlig... Og hvis onsdag er den eneste dag med godt vejr - og de kommer for at knokle i min have... :roll: Nå, men vi må se. Vi skal jo også ha' lidt pause! :5up:

 

Altså det er bedst at lave havearbejde i regnvejr, for så vander regnen planterne, istedet for at man selv skal gøre det :engel:

 

I skal komme!! :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså det er bedst at lave havearbejde i regnvejr, for så vander regnen planterne, istedet for at man selv skal gøre det :engel:

 

I skal komme!! :engel:

 

Det er ikke den slags havearbejde... Tænk container, tænk bunker af beton, tagsten, jernrør, mursten der skal smides i containeren - plus 117 træer der skal fældes... :shock:

 

Men skal nok prøve at overtale! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst labberdrengene
Tidspunktet er helt lige meget for mig, så vi kan sagtens sige der omkring kl 12 :mrgreen:

 

Hvem kommer?

Jeg kan desværre ikke d 3, men i næste uge kan jeg mandag, onsdag og fredag og weekenden, jeg kan også næsten resten af juli:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst labberdrengene
Skal vi så sige kl 16 på onsdag? :-D

Der kan jeg også godt:banan:, er der nogen der vil træne rally, så tager jeg skiltene med ?? Glæder mig til hvalpenusseri:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst labberdrengene
Det var godt... Så kan det være jeg overvejer at komme til træf... ;-)

Det var godt:klap:, du skal komme og se hvor god Aslan er blevet til belønningskontrol, den øvelse er genial. Stå med bliv, 10 m foran og bagved ham:banan:, det køre bare for os :klap::vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...