Hop til indhold

Fynsk træningstræf -JULI


Gæst Findus
 Share

Recommended Posts

Gæst Findus

Så er der bagt Muffins til i morgen, og de er prøvesmagt :mums: Håber de er ligeså gode i morgen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 274
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Mmmm. Glæder mig til muffins i morgen.:banan:

 

Men hvem kommer egentlig?

Har helt mistet overblikket, nu hvor jeg har været fraværende nogle dage.

 

Findus

Skipper

Lise

 

Hundehvalpe....og...?:vedikke:

 

Og så kommer der en ny bruger herindefra, der gerne vil møde en aussie, så jeg går ud fra at Gracie skal have rådet bod på noget af den forsømmelse hun har været udsat for den sidste uge.:mrgreen:

Men kommer der flere aussies?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
Mmmm. Glæder mig til muffins i morgen.:banan:

 

Men hvem kommer egentlig?

Har helt mistet overblikket, nu hvor jeg har været fraværende nogle dage.

 

Findus

Skipper

Lise

 

Hundehvalpe....og...?:vedikke:

 

Og så kommer der en ny bruger herindefra, der gerne vil møde en aussie, så jeg går ud fra at Gracie skal have rådet bod på noget af den forsømmelse hun har været udsat for den sidste uge.:mrgreen:

Men kommer der flere aussies?

 

Gracie er jo bare en alletiders racerepræsentant, så kan man i hvert fald ikke blive andet end solgt til racen :lun:

 

Øhm ja, tror også at Bagge kommer og ellers har jeg også mistet overblikket :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gracie er jo bare en alletiders racerepræsentant, så kan man i hvert fald ikke blive andet end solgt til racen :lun:

 

Øhm ja, tror også at Bagge kommer og ellers har jeg også mistet overblikket :mrgreen:

 

Nåhh ja, selvfølgelig også Bagge.:5up:

 

Jeg har pakket mit gamle kamera til dig.

Håber I selv har genopladelige AA batterier til det, og et SD hukommelseskrt? Det jeg har bruger jeg nemlig til mit nye lommekamera.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mmmm. Glæder mig til muffins i morgen.:banan:

 

Men hvem kommer egentlig?

Har helt mistet overblikket, nu hvor jeg har været fraværende nogle dage.

 

Findus

Skipper

Lise

 

Hundehvalpe....og...?:vedikke:

 

Og så kommer der en ny bruger herindefra, der gerne vil møde en aussie, så jeg går ud fra at Gracie skal have rådet bod på noget af den forsømmelse hun har været udsat for den sidste uge.:mrgreen:

Men kommer der flere aussies?

 

Ja Bagge, og Coda :-D Er det ham du mente der ville kigge aussie? :genert:

Kan heller ikke huske flere :oops:

 

Bliver interessant at se hvem der dukker op :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
Nåhh ja, selvfølgelig også Bagge.:5up:

 

Jeg har pakket mit gamle kamera til dig.

Håber I selv har genopladelige AA batterier til det, og et SD hukommelseskrt? Det jeg har bruger jeg nemlig til mit nye lommekamera.

 

Super :5up: Jeps hukommelseskortet ødelagde Duffy heldigvis ikke, da hun gnavede i kameraet... Og batterier får jeg bare købt :mrgreen:

 

Ps. Tager du også kamera med i morgen til at tage billeder af hundene?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja Bagge, og Coda :-D Er det ham du mente der ville kigge aussie? :genert:

Kan heller ikke huske flere :oops:

 

Bliver interessant at se hvem der dukker op :mrgreen:

 

Hvis det er mig i mener så kommer jeg jo ikke i morgen, men fohåbentlig onsdag... :genert: Hvis det ikke var mig, så bare snak videre.... :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Super :5up: Jeps hukommelseskortet ødelagde Duffy heldigvis ikke, da hun gnavede i kameraet... Og batterier får jeg bare købt :mrgreen:

 

Ps. Tager du også kamera med i morgen til at tage billeder af hundene?

 

Jeps. Jeg skal nok tage det store kamera med, hvis altså vejret ser lovende ud. Har ikke lige tjekket vejrudsigten.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus

Tusinde tak for idag, det var hyggeligt :mrgreen: Duffy og jeg er lige kommet ind af døren, og hun har allerede smidt sig, hun er godt nok træt nu, men det kan jeg godt forstå sådan som hun fik leget igennem :-D

 

Vi fik ikke trænet så meget, synes ikke lige Duffy var super motiveret, men hun fik til gengæld hygget sig og det er jo det vigtigste :mrgreen:

 

Kagerne var lidt tørre, de var bedre igår, men så ved jeg det til en anden gang :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusinde tak for idag, det var hyggeligt :mrgreen: Duffy og jeg er lige kommet ind af døren, og hun har allerede smidt sig, hun er godt nok træt nu, men det kan jeg godt forstå sådan som hun fik leget igennem :-D

 

Vi fik ikke trænet så meget, synes ikke lige Duffy var super motiveret, men hun fik til gengæld hygget sig og det er jo det vigtigste :mrgreen:

 

Kagerne var lidt tørre, de var bedre igår, men så ved jeg det til en anden gang :-D

 

de var da slet ikke tørre :vedikke: men hvis du påstår at de var endnu bedre i går så må du jo bevise det til et andet træf :engel::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
de var da slet ikke tørre :vedikke: men hvis du påstår at de var endnu bedre i går så må du jo bevise det til et andet træf :engel::mrgreen:

 

Haha, der var du hurtig hva :blink: De er faktisk super nemme at lave, næste gang tror jeg, at jeg vil prøve at putte både hindbær og brombær i :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...