Lenschow Skrevet Juni 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2011 :slem::hjerte: [media]http://www.youtube.com/watch?v=MkOB5HmZ5yM&feature=related[/media] Jeg stemmer på begge to - hvor er de søde:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret Juni 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2011 :slem::hjerte: [media]http://www.youtube.com/watch?v=MkOB5HmZ5yM&feature=related[/media] Jeg stemmer på begge to - hvor er de søde:-) :klap: Totalt sejt! Jeg giver missen ekstra point for at stille op mod en BC! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juni 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2011 Fantastisk, til stor morskab på jobbet:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Juni 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2011 Haha, genial video, hvor er de søde og dygtige begge to Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret Juni 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2011 :slem::hjerte: [media]http://www.youtube.com/watch?v=MkOB5HmZ5yM&feature=related[/media] Jeg stemmer på begge to - hvor er de søde:-) Hvor er de seje men tror faktisk jeg er blevet heeeelt vildt forelsket i katten. Hvor er det fedt du har lært den alt det!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Juni 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2011 Hvis jeg lavede sådan en trick-konkurrence mellem Smilla og kattene, så tror jeg næsten kattene vinder. Sidde smuk på bagben: Den fangede kattene lynhurtigt. Smilla kan efter ½ år stadig ikke holde balancen..:blink: High5 - den ligger også ret godt til kattene. Springe (højt) igennem en ring formet af mine arme - kattene selvfølgelig!! Indkald: Også kattene. Smilla kan til gengæld rulle og zig-zagge bedre.. og løbe agility. Har dog tit kigget på Miley-missen, når hun spurter afsted over græsplænen i 3 lange spring. ... ''Kunne jeg bare få hende til at løbe agility, så tror jeg sgu vi ville vinde.'':sove: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Juni 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2011 Hvor er de seje men tror faktisk jeg er blevet heeeelt vildt forelsket i katten. Hvor er det fedt du har lært den alt det!! Jeg tror det er en amerikaner-kat. Men er ret sikker på Lenshows katte kan rigtig mange tricks, for de bliver vist også trænet dagligt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret Juni 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2011 Sorry for lidt OT, men er der nogen der ved hvad forskellen er på racen Bengaler og Savannah? Og hvilken af dem er den på videoen? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret Juni 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2011 ja det er desværre ikke mine dyr! Hun er bare en af USA dygtigste trænere hende ejeren:-) Ang racen - det er en bengal, som er en hybrid oprindeligt, lavet vha asiatisk leopardkat. Savannah er lavet vha Serval. Der er store størrelses forskelle - sindet ved jeg intet om, da jeg aldrig har mødt en Savannah - heldigvis.. jeg synes ikke om hybridavl... Men jeg kender en dejli Bengal som hedder Polle og som er alle tiders kat. Han er dog ikke for alle at eje, men hans ejer og ham funker bare 110 % sammen. De er meget trænbare... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lene77 Besvaret Juni 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2011 wauw hvor er de gode:lun: Syntes da godt nok den misser har nogle flotte aftegninger:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts