Hop til indhold

Hund mod kat i trick-konkurrence!

Lenschow
 Share

Recommended Posts

Hvis jeg lavede sådan en trick-konkurrence mellem Smilla og kattene, så tror jeg næsten kattene vinder. :cool:

Sidde smuk på bagben: Den fangede kattene lynhurtigt. Smilla kan efter ½ år stadig ikke holde balancen..:blink: High5 - den ligger også ret godt til kattene. Springe (højt) igennem en ring formet af mine arme - kattene selvfølgelig!! Indkald: Også kattene. :oops:

Smilla kan til gengæld rulle og zig-zagge bedre.. og løbe agility.:-D

Har dog tit kigget på Miley-missen, når hun spurter afsted over græsplænen i 3 lange spring. :hundifart:... ''Kunne jeg bare få hende til at løbe agility, så tror jeg sgu vi ville vinde.'':sove:

Link til indlæg
Del på andre sites

ja det er desværre ikke mine dyr! Hun er bare en af USA dygtigste trænere hende ejeren:-)

Ang racen - det er en bengal, som er en hybrid oprindeligt, lavet vha asiatisk leopardkat. Savannah er lavet vha Serval.

Der er store størrelses forskelle - sindet ved jeg intet om, da jeg aldrig har mødt en Savannah - heldigvis.. jeg synes ikke om hybridavl... Men jeg kender en dejli Bengal som hedder Polle og som er alle tiders kat. Han er dog ikke for alle at eje, men hans ejer og ham funker bare 110 % sammen. De er meget trænbare...

Link til indlæg
Del på andre sites