Hop til indhold

Jeg har fundet min gud - Agility.


Bamseida
 Share

Recommended Posts

  • Svar 174
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Tark :-D

 

Sjovt du siger det, for der var en kursist der åbenbart havde talt med Johanna om sådan et kursus.

Det skal holdes i DCH i Maribo engang i november måned, men deres medlemmer har jo fortrinsret, så der bliver nok ikke plads til os andre :cry:

 

Men hvis der er mange (ved ikke hvor mange vi må være), så kunne vi jo bare hyre Johanna og selv lave sådan et kursus. Jeg lægger gerne have til :-D

 

Uh ja, det ville være fedt:5up:

 

Jeg vil meget gerne på en "måske"-liste.

 

Det kommer dog an på om det falder på et tidspunkt, hvor jeg har mulighed for at komme til Sjælland

 

Du har ihvertfald et sted at bo, hvis det er:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Har også lige været på kursus hos Johanne. Hun er bare altid så positiv, samtidig med at hun nok skal få sat focus, på hvad der skal rettes. Synes man får rigtig meget med fra hende. Fik besked på, at jeg virkelig skal være på og så pace labben noget mere, da hun reagere med at løbe hurtigere, når jeg gør det. Skal så bare lige huske at overskue banen samtidig. Træning - træning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har også lige været på kursus hos Johanne. Hun er bare altid så positiv, samtidig med at hun nok skal få sat focus, på hvad der skal rettes. Synes man får rigtig meget med fra hende. Fik besked på, at jeg virkelig skal være på og så pace labben noget mere, da hun reagere med at løbe hurtigere, når jeg gør det. Skal så bare lige huske at overskue banen samtidig. Træning - træning.

 

Fedt at du også havde et godt kursus :5up:

 

Ja, det er lige pludselig et problem at løbe den rigtige bane, når hunden flyver deruda'

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Så har jeg fået svar fra Johanna A. :5up:

 

Hun vil meget gerne undervise os i "Leg med din hund og motivation" :klap:

 

Det koster 3000 kr. for en dag + kørsel (statens takst)

 

Vi må selv om hvor mange vi må/vil være.

Hun kan en enkelt weekend i sep., okt. og dec. - vi kan selv bestemme om det skal være lørdag eller søndag ( hun har desværre ikke skrevet hvilke datoer.

 

Nå girls, hvem er friske :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Chili og jeg er klar:-) hvis vi vel og mærke kan komme til træningsstedet uden problemer... Jeg er temmelig booket i hele sep plus oktober.. Måske du ku få datoerne fra johanna af og skrive dem her inde?! Og så skal der måske sættes et max på mht deltagere?! Mere hvis alle skal få noget ud af det:-) bare en tanke!!! :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kunne godt være frisk, går ud fra at vi er på Sjælland et sted?

 

Jeg har dog en ret fyldt kalender i september og oktober, men hvis i rammer en dag jeg kan er jeg frisk.

 

Nu er overskriften noget med agility, bliver kurset agility-relateret eller bare leg og motivation?

 

Ikke specielt agility - mere det at motivere ens hund til at bruge legetøj i stedet for guffere - som belønning til træning.

 

Og ja, det bliver på Sjælland.

Link til indlæg
Del på andre sites

Super at i er interesseret :5up:

 

Hvor er det nu at Johanna bor?

Vi skal jo lige lægge Johannas kørselspenge oveni, så vi skal jo nok være ca.8 stykker, for at det ikke bliver alllllllllt for dyrt.

 

Vi kan jo godt være hos mig, men så vidt jeg husker bor hun ret langt væk fra Kulhuse (Jægerspris) og det skal jo nok koste 4-5 kr. pr, kilometer :vedikke:

Og så er det måske også lidt bøvlet for jer køvenhavnere at komme herud.

 

Kan vi ikke låne DAF's træningsareal, når nu i faktisk alle sammen er medlem i DAF? Så er det kun mig der skal køre langt :mrgreen:

 

Og jeg skal selvfølgelig nok skrive til J. og høre hvilke datoer hun er ledig i de føromtalte måneder :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Muligvis kan vi godt bruge DAFs areal. Det er dog optaget ret mange weekender i september og oktober og så skal vi lige spørge bestyrelsen først. Vi kan evt. tage den over pb.

Alternativt er der fx Hasselgård træningscenter hasselgaard.dk

 

Det ser nok også ud til at mange først kan i december og så vil Hasselgaard være en klar fordel :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har kigget lidt på priser på leje af Hasselgård i Kr. Hyllinge :-D

Hvis det bliver i december, synes jeg klart at vi skel leje deres hal ellers bliver det sgu for surt.

 

Det koster:

kl. 8-13: 100.- i timen.

kl. 13-16: 130.- i timen.

 

Skal det være tidligt eller ved middagstid?

Og hvor mange timer - Johanna skrev jo "en dag", så............?

 

Der er 38 km. fra Johanna til Hasselgård og hvis vi regner med at det koster en 5'er pr. km., så bliver det 380.- oven i hatten.

 

Hvad siger i til det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...