Hop til indhold

professionel hundepasning Amager

Gæst Hundesitter2300
 Share

Recommended Posts

Gæst Hundesitter2300

Jeg tilbyder kærlig og professionel hundepasning. Jeg har passet hunde i mange år snart og har haft med både store og små hunde at gøre siden jeg var helt lille. Jeg har stadig ’’ kunder ’’ som kommer og får passet deres hund, og som er rigtig glade for mig :-)

Jeg er 21, bor med min kæreste i en stor 3 værelses lejlighed på Amager, i byparken har vi en stor hunde-legegård hvor der altid er liv og glade dage og en masse hunde venner i alle størrelser, så det er et krav din hund kan med andre.

Jeg tilbyder dagspasning (en dag eller et døgn) og mini-ferier (max 5 dage).

Men skriv og lad os finde ud af noget!

Bedste hilsner. :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ham der skal have passet

hej håber at du måske ville passe min pelle på 8 måneder her op til den kommende weekend

mvh

tom jensen

ps jeg skal på roskilde festival og håber på pasning fre lør søn han er en stor dansk svensk gårdhund

[email protected]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Hundesitter2300
hej håber at du måske ville passe min pelle på 8 måneder her op til den kommende weekend

mvh

tom jensen

ps jeg skal på roskilde festival og håber på pasning fre lør søn han er en stor dansk svensk gårdhund

[email protected]

Hej tom.

Desværre, ville rigtig gerne hjælpe dig der, men har allerede et par stykker jeg skal passe under Roskilde.

Mvh.

Link til indlæg
Del på andre sites

• 2 weeks later...
Gæst Ryesberg

Hejsa... Kunne du være interesseret i at passe vores dejlige 8 måneders gamle blandingshvalp, Samson, i et døgns tid? Vi skal til fyn og overnatte fra den. 13-14 og søger hundepasning. Han er super glad og imødekommende overfor hunde såvel som mennesker. Giv venligst lyd fra dig.

Mvh

Morten og Louise

Link til indlæg
Del på andre sites

• 6 months later...

Hej, vi skal til Jylland fra lørdag morgen til søndag sidst på eftermiddagen og leder desperat efter en sød hundepasser. Håber du måske kan hoppe ind som redningskvinde med så kort varsel. Vores hund er en Griffon Nivernais på 21 måneder og hun er glad, ekstrem rar og stadig dejlig hvalpet. Hun vejer 26 kilo.

Håber at høre fra dig.

Mvh Finn og Sascha

[email protected]

Link til indlæg
Del på andre sites

• 5 months later...

Hej,

jeg har en lille cocker spaniel på 8 måneder, der skal passes fra mandag d. 22 til fredag morgen d. 27. Er det noget for dig?

mvh

Jeg tilbyder kærlig og professionel hundepasning. Jeg har passet hunde i mange år snart og har haft med både store og små hunde at gøre siden jeg var helt lille. Jeg har stadig ’’ kunder ’’ som kommer og får passet deres hund, og som er rigtig glade for mig :-)

Jeg er 21, bor med min kæreste i en stor 3 værelses lejlighed på Amager, i byparken har vi en stor hunde-legegård hvor der altid er liv og glade dage og en masse hunde venner i alle størrelser, så det er et krav din hund kan med andre.

Jeg tilbyder dagspasning (en dag eller et døgn) og mini-ferier (max 5 dage).

Men skriv og lad os finde ud af noget!

Bedste hilsner. :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites