Lonny Skrevet Juni 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2011 Det er svært at finde kritiske kommentarer, til cnn.com nyheden om, at et boligsleskab i New Hampshire nu tager DNA-våbnet i brug for at komme skidende hunde til livs. 'gung hoe' skriver f.ex: - Hey, det er en fed ide. Mange kæledyrsejere tror bare, at dyrene klarer det selv, og Joey Isotta-Fraschini skriver: - DNA-test af hundeafføring er en vidunderlig ting. Når hundeejerne har afleveret DNA-prøven, bliver den gemt og bebyggelsens gårdmænd kan så fremover opspore de beboere, der ikke bruger lortepose. Bøden lyder ifølge cnn på 60 dollars. Ekstra Bladet - Finder lortens ejermand med DNA-spor Jeg syntes måske det lyder lidt overdrevet at DNA teste en hundelort Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Coda Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Det er svært at finde kritiske kommentarer, til cnn.com nyheden om, at et boligsleskab i New Hampshire nu tager DNA-våbnet i brug for at komme skidende hunde til livs. 'gung hoe' skriver f.ex: - Hey, det er en fed ide. Mange kæledyrsejere tror bare, at dyrene klarer det selv, og Joey Isotta-Fraschini skriver: - DNA-test af hundeafføring er en vidunderlig ting. Når hundeejerne har afleveret DNA-prøven, bliver den gemt og bebyggelsens gårdmænd kan så fremover opspore de beboere, der ikke bruger lortepose. Bøden lyder ifølge cnn på 60 dollars. Det er typisk amerikansk det der!! :damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Fnis, jeg ville aflevere en DNA prøve fra søsters hund og lade min hømmer løs :klap: nægte alt, uanset hvem der tog mig på fersk gerning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Jeg synes også det er liiiige i overkanten... Og så igen synes jeg faktisk også det er "okay"... Det er nu engang bare sådan at jeg synes man skal samle op efter sin hund, dog er der steder hvor jeg efterlader også, dog aldrig hvor mennesker går (f.eks. hvis han er kravlet tre meter ned af en skrant over på hundestien, så må lorten altså ligge!).. Men jeg bliver RASENDE når jeg ser folk der har ladet en lort ligge lige midt på fortorvet Synes simpelthen det sætter alle hundejere i dårligt lys! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Hihi.. Det lyder godt nok vildt at DNA teste høm hømmerne . Endten er det bare vildt overdrevet eller også må de have et seriøst problem med folk som ikke samler op efter deres hund :hmm:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 :stupid: Det er da tåbeligt... Hvad koster det ikke at oprette sådan et DNA register, for ikke at tale om hvad det efterfølgende koster at skulle sende være eneste bæ man finder ind til undersøgelse. Med den store arbejdsløshed der er rundt omkring, ser jeg da mere mening i at ansætte en ekstra gårdmand med særlig ansvar for hundenes efterladensskaber (kunne da oss se helt fint ud på et visitkort:slem:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Priceman Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Når vi laver DNA tests på Bakterier på arbejdet ( ikke mig personligt altså) så tager det 6 - 8 DAGE at få et resultat. Det er ikke CSI her ude i virkeligheden. Et DNA test koster i øvrigt i omegnen af 1000- 1500,-Dkr. Og jeg tvivler på at det er billigere i USA. Hvis de har mere moderne udstyr er det dyrere og har de det samme som os så tager det den tid det tager. DNA er godt , men dyrt og tidskrævende. Og så risikerer man at der er mere end een hund der har skidt samme sted og i øvrigt 8 - 10 gange siden prøven blev taget. :stupid: Det er useriøst hvis det passer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts