Hop til indhold

Nogen som kender/bruger Solbjerg hundeskov?


Hestkjær
 Share

Recommended Posts

Er der nogen af jer, som bruger eller kender Solbjerg hundeskov?

Hvis ja - hvor lang er den, synes det er svært at finde nogen steder? Og er den god?

 

Kører forbi den, når vi kører op til opdrætter, og synes den ser spændende ud - måske nogen kunne være interesseret i at mødes der en gang?

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har været der imens Aslan ikke var et homonbefængt dårligt opdraget han-hund, og det er et stort stykke.... syntes jeg.

 

Jeg syntes det er fedt at der er et åbent stykke og et stykke med træer, så kan man selv vælge hvad man vil.

 

Ved ikke om søen stadig er der? Men der var slemme alger i et år!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Søen tørre som regelt ud om sommeren synes jeg..

 

Jeg er VILD med det sted! Der er en super god sti hele vejen rundt, så man ikek skal gå i mudder osv.

 

Og ja et stor "frit område" og så er der en dejlig skov også :)

 

Vil sige at hvis man går i rask tempo og følger stien hele vejen rundt tager det nok 45 min...

 

Min veninde og jeg plejer sagtens at kunne gå derude i 3 timer UDEN problemer :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi bruger den tit, i vores tilfælde tage det på ingen måde 45 minutter at gå rundt medmindre vi falder i snak, hvis vi går uden stop tager det os ikke mere end max 20 minutter at gå rundt.

 

Jeg synes det er et rigtig fint sted, men det er den slags hundeskov hvor man ikke spørg om lov før ens hund hilser, det synes jeg personligt er dejligt men det er der jo nogle folk der ikke bryder sig om så det skal man lige vide før man bruger den:-D

 

Søen er tit tøret ud når det er godt vejr men når den er der er den helt fantastisk synes vores hund, men den er hegnet ind så man kan selv vælge om man vil have en våd hund med hjem:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi bruger den tit, i vores tilfælde tage det på ingen måde 45 minutter at gå rundt medmindre vi falder i snak, hvis vi går uden stop tager det os ikke mere end max 20 minutter at gå rundt.

 

Jeg synes det er et rigtig fint sted, men det er den slags hundeskov hvor man ikke spørg om lov før ens hund hilser, det synes jeg personligt er dejligt men det er der jo nogle folk der ikke bryder sig om så det skal man lige vide før man bruger den:-D

 

Søen er tit tøret ud når det er godt vejr men når den er der er den helt fantastisk synes vores hund, men den er hegnet ind så man kan selv vælge om man vil have en våd hund med hjem:lol:

 

Jeg har ærligt aldrig prøvet at gå den tur "rigtigt"... Vi plajer altid bare at gå og hyggesnakke osv... Og så møder man bare altid så mange folk derude!

 

Min veninde og jeg havde en uge sidste sommer hvor vi besøgte "alle" hundeskovene i Århus og omegn, og Solbjerg var afgjort vores favorit og en af de få hvor der var andre mennesker hele tiden :-D og hver gang vi var derude var der altid andre også! Super dejligt sted!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...