Besvaret December 21, 201114 år comment_818111 jeg elsker den der pålægsreklame med krokodillen der har sidetungelæspen. jeg kan godt lide at tale lige som den, når jeg er i mit rigtig morsomme hjørne den her: Rapporter
Besvaret December 22, 201114 år comment_818358 Selvom jeg er kvinde, elsker jeg reklamerne med 'Der er så meget kvinder ikke forstår' Hvor mærkelige i hovedet er de lige på det reklamebureau? 'forsvaret graver sig ned' 'målmanden går for tidligt' 'dommeren forsøger at flytte muren' 'han vil bare så gerne lave den kasse' 'de dækker helt sindsygt dårligt op' 'han har fået en ostemad' 'han har fået en skade' osv osv osv Den er jeg også helt med på......men kan sagtens se hvorfor man kan tænke i de billeder Rapporter
Besvaret December 23, 201114 år comment_818784 Jeg synes de her er fede The Force: Volkswagen Commercial - YouTube Lige præcis den her hyler jeg af grin af hver gang - den er bare så sød :hjerte: Rapporter
Besvaret December 23, 201114 år comment_818886 Helt sikkert oddset-reklamerne, men det er sikkert fordi jeg er en mand :0)))))) Rapporter
Besvaret Januar 3, 201214 år Forfatter comment_827328 Den her er lige røget ind på hitlisten Rapporter
Besvaret Januar 3, 201214 år comment_827566 Min yndlings - husker den bare som der mangler lidt af starten på denne her - mener man ser hunden inde på baren og hvergang der kommer en ind, råber de andre til den nyankomne - wazzz up ;O) Min næste hund skal helt sikkert hede wazzup... Rapporter
Besvaret Januar 9, 201214 år Forfatter comment_832561 Australiere - man kan ikke lade være med at elske dem Rapporter