Hop til indhold

fodertønde


Gæst stenshoej
 Share

Recommended Posts

Gæst stenshoej

en anbefalelses værdig fodertønde, som kan stå i et skur uden foderet får fugt?

 

hvor mange liter går der cirkus på 25kg foder?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej
Olivers sælger en, hvor der kan væe 15 kg Olivers foder i.. Mener den koster 65 kr.

 

 

ok.

synes bare det er for lidt.

vil gerne kunne købe foder af to omgange..

så jeg ikke skal køre så langt og tænke på det så ofte.

 

 

så ville gerne have en der var plads til to poser i.

 

 

images?q=tbn:ANd9GcRqfAXKhC_g1ZHGbRnRygHI4OeuA1XJtdkSkxWtBdoQxoRoprg7TA

 

sådan en normal landbrugs tønde kan vel godt modstå fugt?

og der kommer ikke alt mulig skrammel og giftstoffer i foderet?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Kan du ikke bare have den ene pose stående lukket? Man anbefaler at beholde foderet i posen selvom det bliver sat i en tønde, for posen er lavet til at opbevare foderet i i lang tid.

 

Lukket eller ej MÅ der da gå duft og smag af når man åbner og lukker tønden flere gange dagligt, 25 kilo rækker vel lidt tid så lille som Diesel er endnu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej
Kan du ikke bare have den ene pose stående lukket? Man anbefaler at beholde foderet i posen selvom det bliver sat i en tønde, for posen er lavet til at opbevare foderet i i lang tid.

 

Lukket eller ej MÅ der da gå duft og smag af når man åbner og lukker tønden flere gange dagligt, 25 kilo rækker vel lidt tid så lille som Diesel er endnu.

 

 

jo.. men hvor godt holder de fugt ude? (poserne)

 

ja.. det rækker jo i noget tid,. men tænker jo også frem af :-D

 

*host* Nissan *host*

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
jo.. men hvor godt holder de fugt ude? (poserne)

 

ja.. det rækker jo i noget tid,. men tænker jo også frem af :-D

 

*host* Nissan *host*

 

Fuck undskyld - NISSAN (som jo også står pænt tydeligt i din signatur :mrgreen:).

 

Øhhh aner ikke hvor meget de holder fugt ude, men vel godt nok? Der er vel fugtigt på vores båd, kattens tørkost har det helt fint (men brevvægten døde faktisk). Men nu pløjer han så også en sæk nogenlunde hurtigt..

Link til indlæg
Del på andre sites

Køb 2 fodertønder...De poser du køber foderet i kan ikke holde fugten ude...Men du skal være opmærksom på temp. svingninger også kan påvirke foderet....Hvis du kun har een luille hund ville jeg nøjes med at købe 15 kg. ad gangen...Og jeg tjekker altid udløbsdatoen på foderet...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej
Køb 2 fodertønder...De poser du køber foderet i kan ikke holde fugten ude...Men du skal være opmærksom på temp. svingninger også kan påvirke foderet....Hvis du kun har een luille hund ville jeg nøjes med at købe 15 kg. ad gangen...Og jeg tjekker altid udløbsdatoen på foderet...

 

 

ok :-D hvor store er der brug for så? 2x 60 l eller 120 l?

 

han burde nu ikke blive så bette..

 

han er en schæfer blanding ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg selv engang haft disse blå tønder, da jeg havde heste....Men kan ikke længere huske hvor mange l de kunne rumme......Men kan huske at een alm. tønde kunne rumme en sæk havre...Hvor meget der så var af havre i sækken, jaaa det kan hjeg geller ikke huske.....Men det bedste ville være jvis du havde mulighed for at se tønderne....Så kunne du jo sagtens forestille dig hvor mange tønder og tøndemål du havde brug for.

Jeg har nu kun tønder fra div hundefoder leverandøre...De kan sagtens tage 15 kg. hver og også de sække som der er 17 kg i.

Link til indlæg
Del på andre sites

de blå landbrugstønder rummer snilt 40 kilo, og er fine til det, jeg bruger en til kattemad, der kan være 2 stk. 20 kilos sække i og jeg vil tro der er plads til ca 5-10 kilo mere:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...