Gæst Moster Sanne Skrevet Juli 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2011 Jeg har lige opdaget min pekingeser Frida har tabt pels på hendes hals. Er det noget i har noget erfaring med? Jeg ringer til dyrlægen i morgen, men jeg er jo nysgerrig og rigtig bekymret, så derfor laver jeg dette forum-indlæg. Jeg har to pekingeserpiger, men det er kun Frida der har problemet. Anyone?! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Juli 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2011 kan det være slid fra halsbånd:hmm: Da jeg fik Coco var hendes pels også væk - hun fik nyt halsbånd og nu 4 uger senere er pelsen på vej tilbage:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninge Besvaret Juli 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2011 Jeg har lige opdaget min pekingeser Frida har tabt pels på hendes hals. Er det noget i har noget erfaring med? Jeg ringer til dyrlægen i morgen, men jeg er jo nysgerrig og rigtig bekymret, så derfor laver jeg dette forum-indlæg. Jeg har to pekingeserpiger, men det er kun Frida der har problemet. Anyone?! Pelstab kan skyldes en hudsygdom , men kan også være et naturligt led i et pelsskifte Er der kløe koblet på pelstabet kan det skyldes en allergisk reaktion, som kan helbredes med en tilførsel af GLA og andre umættede fedtsyrer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juli 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2011 En af mine tabte engang pelsen på halsen, det viste sig, at hun var allergisk overfor det maling der var brugt på hendes hundetegn. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts