Hop til indhold

Så skal vi til 16 ugers tjek idag!


Shii
 Share

Recommended Posts

Årh jeg er spændt på hvad Dexter vejer i dag.. Sidste gang var han jo ALT for lille, nu håber jeg bare han har taget nok på siden sidst!

 

Håbet er at han nu vejer 8-8,5kg!

 

Derudover han har fået kløen på den ene pote, hvor der er kommet en skaldet plet (meget meget lille, men den er der!), det skal lægen lige have et kig på.. Her de sidste par dage har det nogengange virket som om han har haft kløe over hele kroppen :vedikke: Han kløer ikke sådan vildt meget det virker som om at "lige pludselig" er der bare et sted som kløer heeeelt vildt...

 

Derudover skal han have nogle af sine ekstra vacciner.. Tror dog kun det er 2 gange han skal stikkes i dag! Heldigvis var der intet problem sidste gang, så håber han stadig elsker Doktor Dyr i dag!

 

 

Vi har en tid 16:45, så jeg regner med at vi skal ud og vandre en laaaang tur, så han er lidt små træt når vi kommer derhen, og bagefter får han lov at komme ud og bade :lol::lol: Han er en lille vandhund, selvom han mest elsker bare at grave huller i vandkanten (læs der hvor det er mest mudret!), så er han bare vild med det!

 

Jeg fik forresten optaget hans hyleri den anden dag, blot for at opdage at jeg havde optaget det på mit gamle kamera hvor der ikke er en dims til at overføre til.. Eller jeg tror jeg mistede den i flytningen.. væk er den i hvertfald! Nu må jegs e om jeg kan fange det i aften.. Synes nu det lyder så sødt :lol::lol::lol::vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, i dag bevidste han det også!

 

Det var en anden dyrlæge i dag, og hun var rigtig god..

 

Vi må lige komme os over chokket!!! Vægten sagde 11,5 kg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Det vil sige at han hvis man følger racen og vægt skal veje ca. 12 kg som 4 mdr, og det må siges at 11,5 kg er så tæt på 12 som man kan ønske sig!

 

Det vil også sige han har taget over 5 kg på, på 4 uger!!!!!!!! :banan::banan:

 

Hun kiggede tænderne, og sagde også at hun så intet problem og at tænderne var alderssvarende for en 4 mdrs hund.. Som hun sagde så kan de jo ikke "på dag" sige hvor gammel hunden er, men hun ville gætte ham til 4 mdr. så det er jo dejligt!

 

Med hensyn til den skaldede plet havde hun ingen forklaring.. Han var ikke betændt, eller havde udslet, og hun mente det måske var en dårlig vane han havde fået når han små kedede sig... Så vi skal bare være lidt mere opmærksomme på når han klør i det...

 

Alt i alt en sund og rask hund, som først skal til dyrlæge igen om et år :banan::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...