Aslan Skrevet Juli 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2011 Og hvad giver du? Har lige været inde og bestille mad på nettet i england, og så de havde frintline til under halv pris af herhjemme, så da de skrev at de skulle have en prescritiopn fra min dyrelæge bestilte jeg da bare noget, for selvfølgelig kunne jeg få det af min dyrelæge, da det jo ikke er et krav i danmark, men min dyrelæge sagde at hvis de ikke har tilladdelse til at arbejde i england, må de ikke skriver under på dem Så nu har jeg jo pænt mailet dem og bedt dem om at pille den af orderen Håber så de gør det. Men hvor køber i jeres frontline og hvad giver i? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 Hos dyrlægen og kan ikke huske prisen:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Juli 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 Jeg køber i England og der er ikke receptpligt på den alm. frontline, kun combo´en Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Juli 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 Vi køber den, hvor vi lige skal hen, når det er tid - de koster jo det samme herhjemme, om jeg køber det på apoteket, dyrlægen, dyreforhandlere eller over nettet. Vi giver 350kr. Har ikke kunne finde combo-udgaven billigere over internettet. Skal have recept på den både i England og Tyskland. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Juli 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 Jeg har undret mig en del over det med recepterne eller mangel på samme i udlandet. Man kan få ormemidler og kombinerede midler (fx Advocate) uden recept, mens frontline combo er med recept :stupid: Ja, jeg undres Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 Jeg har undret mig en del over det med recepterne eller mangel på samme i udlandet. Man kan få ormemidler og kombinerede midler (fx Advocate) uden recept, mens frontline combo er med recept :stupid: Ja, jeg undres Arh, så skulle jeg bare have bestilt den almindelige :stupid: Nå, men så ved jeg det til næste gang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst aycasa Besvaret Juli 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 Vi køber vores ved dyrlægen, men jeg kan ikke huske, hvad det koster. I Tyskland er det billigere, men glemmer det hver gang at tage til min gamle dyrlæge, når jeg er derned :damn: Ved mange hunde virker det normale Frontline ikke mere... Vores dyrlæge forklarede, at parasitterne med tiden er blevet resistente overfor indholdet... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Whippets Besvaret Juli 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2011 her i Sverige køber man det på apoteket eller dyrlægen.. Så vidt jeg husker koster (10-20 kg ) ca 270 skr for frontline combo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret Juli 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2011 Jeg bestiller ved vet.uk, billigt. De fåes i 6 pk og da jeg har en del hunde, køber jeg den største og deler den med en sprøjte. Fungere fint og dejligt billigt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Juli 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2011 købte frontline vet igår i bonnie. kom af med 165 for den lille flaske. 100mL (6-12 pump per kg legemsvægt) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 23, 2011 Nå, men man kan så godt købe comboen uden recept, når man bpr i danmark, vi har lige fået 6 stk Men ASlan fik så en af dem vi havde til at ligge (altså købt her i dk) og den begyndte han at klø af (tror det er den). Så hvis han begynder at klø af den næste han skal have, har jeg 6 pipetter til salg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Juli 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 23, 2011 Nå, men man kan så godt købe comboen uden recept, når man bpr i danmark, vi har lige fået 6 stk Men ASlan fik så en af dem vi havde til at ligge (altså købt her i dk) og den begyndte han at klø af (tror det er den). Så hvis han begynder at klø af den næste han skal have, har jeg 6 pipetter til salg Du bestilte combo´en i UK? Hvis ja, så skal det da afprøves næste gang :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 23, 2011 Du bestilte combo´en i UK? Hvis ja, så skal det da afprøves næste gang :5up: Ja, men ellers så skriv en mail til den side du plejer at handle fra, så kan du med sikkerhed vide det. Min vet. sygeplejeske nede ved dyrelægen sagde jo at flere og flere spurgte efter recepter, så jeg ved ikke om det er en fejl Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lavbo Besvaret August 4, 2011 Rapporter Share Besvaret August 4, 2011 Jeg køber også i UK for det er næsten halv pris af hvad jeg skal give i DK. Køber 6 stk pakning og giver 30.78 pund incl fragt. Hvilket svare til 265,- danske kr. Frontline Spot on dog 20-40kg 2.68ml pack of 6 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret August 4, 2011 Rapporter Share Besvaret August 4, 2011 Her Frontline Combo Vet, hund 2-10 kg - Køb billigt hos Med24.dk ..har handlet der før og optjener derfor bonus for hvert køb :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Golden Besvaret August 4, 2011 Rapporter Share Besvaret August 4, 2011 Her Frontline Combo Vet, hund 2-10 kg - Køb billigt hos Med24.dk ..har handlet der før og optjener derfor bonus for hvert køb :blink: Det var billigt!. 100 kr. mindre end jeg lige har givet i Plantorama!. Tak for tip!. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret August 4, 2011 Rapporter Share Besvaret August 4, 2011 Det var billigt!. 100 kr. mindre end jeg lige har givet i Plantorama!. Tak for tip!. :5up: og mit sidste køb derinde gav mig 14,- i bonus, så nu har jeg "sparet 25,- op på 2 køb derinde :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts