Hop til indhold

Hvor køber du Frontline?

Aslan
 Share

Recommended Posts

Og hvad giver du?

Har lige været inde og bestille mad på nettet i england, og så de havde frintline til under halv pris af herhjemme, så da de skrev at de skulle have en prescritiopn fra min dyrelæge bestilte jeg da bare noget, for selvfølgelig kunne jeg få det af min dyrelæge, da det jo ikke er et krav i danmark, men min dyrelæge sagde at hvis de ikke har tilladdelse til at arbejde i england, må de ikke skriver under på dem :cry:

Så nu har jeg jo pænt mailet dem og bedt dem om at pille den af orderen :oops: Håber så de gør det.

Men hvor køber i jeres frontline og hvad giver i?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Jeg har undret mig en del over det med recepterne eller mangel på samme i udlandet.

Man kan få ormemidler og kombinerede midler (fx Advocate) uden recept, mens frontline combo er med recept :stupid:

Ja, jeg undres :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har undret mig en del over det med recepterne eller mangel på samme i udlandet.

Man kan få ormemidler og kombinerede midler (fx Advocate) uden recept, mens frontline combo er med recept :stupid:

Ja, jeg undres :genert:

Arh, så skulle jeg bare have bestilt den almindelige :stupid:

Nå, men så ved jeg det til næste gang :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst aycasa

Vi køber vores ved dyrlægen, men jeg kan ikke huske, hvad det koster.

I Tyskland er det billigere, men glemmer det hver gang at tage til min gamle dyrlæge, når jeg er derned :damn:

Ved mange hunde virker det normale Frontline ikke mere... Vores dyrlæge forklarede, at parasitterne med tiden er blevet resistente overfor indholdet... :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, men man kan så godt købe comboen uden recept, når man bpr i danmark, vi har lige fået 6 stk :mrgreen:

Men ASlan fik så en af dem vi havde til at ligge (altså købt her i dk) og den begyndte han at klø af (tror det er den). Så hvis han begynder at klø af den næste han skal have, har jeg 6 pipetter til salg :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Nå, men man kan så godt købe comboen uden recept, når man bpr i danmark, vi har lige fået 6 stk :mrgreen:

Men ASlan fik så en af dem vi havde til at ligge (altså købt her i dk) og den begyndte han at klø af (tror det er den). Så hvis han begynder at klø af den næste han skal have, har jeg 6 pipetter til salg :mrgreen:

Du bestilte combo´en i UK?

Hvis ja, så skal det da afprøves næste gang :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du bestilte combo´en i UK?

Hvis ja, så skal det da afprøves næste gang :5up:

Ja, men ellers så skriv en mail til den side du plejer at handle fra, så kan du med sikkerhed vide det.

Min vet. sygeplejeske nede ved dyrelægen sagde jo at flere og flere spurgte efter recepter, så jeg ved ikke om det er en fejl :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

• 2 weeks later...

Jeg køber også i UK for det er næsten halv pris af hvad jeg skal give i DK.

Køber 6 stk pakning og giver 30.78 pund incl fragt. Hvilket svare til 265,- danske kr.

Frontline Spot on dog 20-40kg 2.68ml pack of 6

Link til indlæg
Del på andre sites