Hestkjær Skrevet Juli 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2011 Siden vi fik Martha hjem, har hun fået lakseolie som en del af hendes kosttilskud. Vi startede med Olivers Omega 3 Boost, og da den var tom, købte jeg for ca 3 uger siden den fra Grizzly. Ikke fordi vi var utilfredse med den fra Olivers - virkede fint, hendes pels er blød og skinner flot, men fordi så mange herinde har skrevet så positivt om Grizzly, så ville prøve om der var forskel. Nu har hun så fået det i 3 uger, og jeg synes nu, at hendes pels virker mere tør end før, og hun er begyndt at bide/klø sig selv mere. Ved ikke om det skyldes skiftet, kan jo være tilfældigt. Men vil høre, om nogle af jer andre har oplevet dette, når I har skiftet mellem produkterne? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Juli 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2011 Hmm nej faktisk ikke, men jeg skiftede så også den anden vej :hmm: Ikke af nogen bestemt grund, men synes bare det var på tide at prøve noget nyt. Ninjas pels er blevet mere skinnende, men vi har jo også skiftet foder pga. hendes struvitsten i blæren, så det er ikke til at sige om det er det. Det jeg lidt savner ved Grizzly-olien er lugten af fisk eller bare et eller andet. Olivers Omega 3 er lugtfrit (det er svært at vende sig til) og så sviiiiiner flasken efter kort tids brug Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Juli 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2011 Hmm nej faktisk ikke, men jeg skiftede så også den anden vej :hmm: Ikke af nogen bestemt grund, men synes bare det var på tide at prøve noget nyt. Ninjas pels er blevet mere skinnende, men vi har jo også skiftet foder pga. hendes struvitsten i blæren, så det er ikke til at sige om det er det. Det jeg lidt savner ved Grizzly-olien er lugten af fisk eller bare et eller andet. Olivers Omega 3 er lugtfrit (det er svært at vende sig til) og så sviiiiiner flasken efter kort tids brug Har du ikke købet den pumpe der følger med ??? Med den på, synes jeg det er helt svine-frit :blink: Sorry for OT men jeg har kun brugt Olivers og er efter mange års brug, stadig tilfreds Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Juli 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2011 Har du ikke købet den pumpe der følger med ??? Med den på, synes jeg det er helt svine-frit :blink: Sorry for OT men jeg har kun brugt Olivers og er efter mange års brug, stadig tilfreds Jo vi bruger pumpen. Har oplevet det med mange andre fiskeolier, at det sætter sig rundt om pumpen og begynder at rende ned ad flasken efter nogle dages brug. :stupid: Der er fuldstændigt fedtet rundt om hvor flasken står på køkkenbordet. Grizzlyolien er faktisk den eneste flaske jeg ikke har oplevet det med. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2011 Jeg synes Olivers stinker:-D MEN jeg skal finde en anden olie, da der ikke er nok Omega 6 i Olivers.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst E.G. Besvaret Juli 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2011 MEN jeg skal finde en anden olie, da der ikke er nok Omega 6 i Olivers.. :hmm:Hmmm ja, slog lige op så at hun mangler omega-6. Men så vil jeg anbefale Livets Olie da den er en omega-6 som er god til gigt og nedsætter inflammationen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2011 :hmm:Hmmm ja, slog lige op så at hun mangler omega-6. Men så vil jeg anbefale Livets Olie da den er en omega-6 som er god til gigt og nedsætter inflammationen. Ja, det var jo netop snakken med dig, der er baggrund for det:-D Livets Olie.. Men så istedet for Olivers, ikke? Eller sammen med?:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst E.G. Besvaret Juli 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2011 Ja, det var jo netop snakken med dig, der er baggrund for det:-D Og jeg skulle lige slå op da jeg ikke kunne huske resultatet. Livets Olie.. Men så istedet for Olivers, ikke? Eller sammen med?:hmm: Sammen med en fiske olie, hun skal jo have begge dele. :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2011 Og jeg skulle lige slå op da jeg ikke kunne huske resultatet. Sammen med en fiske olie, hun skal jo have begge dele. :slem: Åh pokkers.. Det bliver jo dyrt så Men jeg må ud og finde livets olie så Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 Jo vi bruger pumpen. Har oplevet det med mange andre fiskeolier, at det sætter sig rundt om pumpen og begynder at rende ned ad flasken efter nogle dages brug. :stupid: Der er fuldstændigt fedtet rundt om hvor flasken står på køkkenbordet. Grizzlyolien er faktisk den eneste flaske jeg ikke har oplevet det med. Samme her... Jeg har haft Olivers og Hennes - og Grizzly. Holder mig til sidstnævnte. Synes pelsen osv virker mere lækker! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts