Hop til indhold

Verdensudstillinge i PAris wooohuuuuu


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Gæst løven disel

Det er bare fordi du heller ikke selv kan vente på jeg får en du vil gerne være baby og hunde sitter ikke også momse :drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 57
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst løven disel
Næ.. vi havde en stille og rolig aften... Drak endda kun børnechampagne for ikke at få dumping.. Alligevel har jeg været flad og dårlig hele dagen..Og får dumping af alt hvad jeg æder incl. isterninger som jo er ingenting

nej da det var da surt det er ikke så sjovt at starte det nye år sådan ! jeg håber da du får det bedre snart :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Haha! Hvor sjovt!!!! Har lige set billeder af löwchen til Cruft....

 

Kennel-lowchen (og lidt mig, fordi det var mig der var tvunget i det røde tøj) har skabt mode blandt de europæiske handlere af löwchen!

 

Det er så sjovt at se, at en mand, som er fra Finland, som er professionel handler og handlede verdensvinderen 2010.

Som, der kan ses på billeder her i tråden, så handlede jeg Bobo i rødt handlersuit i sommers til world dog show. Der havde manden mørkt handlersuit på og det har han haft på alle andre udstillingbilleder, som jeg har set. Til cruft i år har han en helt rød jakke på og det har 2 andre damer i øvrigt også... :slem:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...