Gæst Stefano Skrevet Juli 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2011 Nogen der kender adresse på hundeskove/parker osv? Vil gerne ud blandt nogen flere hunde med Nikki - så jeg kan træne hende lidt i at hilse ordenligt, osv osv.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juli 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2011 Tror du kan finde dem alle her: Velkommen til Hundeskov-en i Kirkendrup / Allesø, Næsby, Odense N Jeg er selv kommet lidt i Lolas Lund før i tiden, men den er åbenbart lukket igen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stefano Besvaret Juli 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2011 Takker. Først skal Nikki lære det ikke hjælper at trække og opføre sig som en tumpe når den ser hunde, som du har fortalt mig. Derefter i fremtiden vil jeg gerne hen hvor hun kan hygge sig i hundeskov med andre hunde frit. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trine199 Besvaret Juli 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2011 (rettet) Der findes også en hundeskov i Skt. Jørgensparken (indgang fx. ad Ejby Møllevej) Og så er der lavet en lille, uofficiel hundeskov på et stykke indhegnet mark mellem Blangstedgård og Bredagerløkken i Odense SØ som vi ofte er nogle stykker med lidt større hunde der mødes på :blink: Ved også der er en gruppe herindefra, der jævnligt mødes til hundetræf/træning ude ved Universitetet. Du kan læse mere herom på tråden om Hundetræf - fx i Fynsk Træningstræf Juli 2011 Redigeret Juli 12, 2011 af Trine199 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stefano Besvaret Juli 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2011 Okay lyder nice, tak. Findes der slet ingen i SV? Er lidt til bens/bus for tiden.. Men en lille bustur skader jo ikke, nikki elsker det næsten lige så meget som mad.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 hundeskoven i ravnebjerg - et godt sted at starte, ikke så mange hunde, ofte er man der helt alene:fornaermet: så derfor lidt reklame:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Patrizia Besvaret September 17, 2012 Rapporter Share Besvaret September 17, 2012 Trine199: Ligger marken lige ved siden af Bækholmskolen?? Jeg kunne godt tænke mig at mødes med nogen derovre, da vi gerne vil have vores hund møder flere hunde Han er super glad for at lege.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst 1stkholm Besvaret September 18, 2012 Rapporter Share Besvaret September 18, 2012 Tror du kan finde dem alle her: Velkommen til Hundeskov-en i Kirkendrup / Allesø, Næsby, Odense N Jeg er selv kommet lidt i Lolas Lund før i tiden, men den er åbenbart lukket igen. Jeg var ude i lolas lund så sent som for 2 uger siden, så tror ikke den er lukket Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret September 18, 2012 Rapporter Share Besvaret September 18, 2012 Jeg var ude i lolas lund så sent som for 2 uger siden, så tror ikke den er lukket Den var midlertidigt lukket for et år siden, da tråden blev startet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret September 19, 2012 Rapporter Share Besvaret September 19, 2012 prøv at kigge på hundenes jord på facebook, det er en grupppe omkring hundeskoven henne ved sct. jørgens gade. Ved at der også ligger en ude i skibhuskvarteret men der har jeg endnu ikke været Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts