Hop til indhold

Hundefotograf, ny her på sitet


Gæst May-Brittdotdk
 Share

Recommended Posts

Gæst May-Brittdotdk

Hey,

 

Mit navn er May-Britt. Jeg er 31år. Pt. er jeg ude og rejse med min hund Lupe. Vores eventyr kan følges på "Vi med hund"

 

Lupe er en nær 15 mdr gammel Chihuahua, fra Mexico. Hun er en glad og livlig lille størrelse. Meget lydig og gør sjældent. Elsker mennesker, opmærksomhed og alt der kan spises :lol:

 

Jeg selv er fotograf. 6 års erfaring med hundefotografi.

Jeg er tidligere indehaver af, samt hundefotograf for, modelbureauet swanmodels.com. Men nu er jeg bosat i Mexico, hvor jeg arbejdet som bl.a. bryllupsfotograf.

 

Jeg vender hjem til Danmark om få uger, da jeg skal hjem og fotografere vovser i hele det danske land. Bare en måneds tid, så rejser jeg hjem til Mexico og med tiden starter jeg hundefotografering op der. Det er nu engang de firbenede jeg brænder for at skyde med mit kamera :)

 

Ja, det var så lidt om mig og min vovse.

Ved interesse kan du læse meget mere på min hjemmeside, som hedder May-Britt.dk

 

Solskin og smil fra Venezuela :vinken:

 

May-Britt (og Lupe)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej og velkommen til endnu en chihuahua.. og ejer! :-)

 

Jeg har ihvertfald fulgt jeres tur, både på vi med hund og hundegalleri.. Har været i Mexico en enkelt gang, på vestkysten - og er dybt forelsket i landet! Naturen, maden og kulturen..

 

Håber du opretter et album så vi kan følge dine fine fotografier :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst May-Brittdotdk

tweesa, album bliver der ikke tid til.. der kan folk jo se toooons vis af billeder på min blog for Vi med hund :) blog.tv2.dk/lupesrejseeventyr/

 

Bongojungle, jeg kommer mange steder hen... over alt nærmest. du kan finde min kalender på mit site may-britt.dk

 

 

dogue1- fotofreak to the bone, siger jeg dig :mrgreen:

 

Malene - jeps.. meget spændende og indimellem stressende :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1

dogue1- fotofreak to the bone, siger jeg dig :mrgreen:

:5up:

Jeg går pt og venter på nyt Canon 40D og EF 70-200mm f/2.8L IS USM.

Det kamera jeg har nu mangler lige de sidste 2,5 fps og muligheden for at gå i ISO 3200 det går kun til ISO 1600, og det er bare ikke godt nok til det jeg skal bruge det til. Det bliver bare godt når jeg får det nye:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst May-Brittdotdk

Jeg har også netop købt nyt udstyr som ligger og venter på mig når jeg kommer hjem. bliver dejligt... jeg rejser pt. uden kamera... det suger at være fotograf og rejse i vidunderlige lande uden et kamera, siger jeg dig!

 

hvad har du måtte slippe for objektivet?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Jeg har også netop købt nyt udstyr som ligger og venter på mig når jeg kommer hjem. bliver dejligt... jeg rejser pt. uden kamera... det suger at være fotograf og rejse i vidunderlige lande uden et kamera, siger jeg dig!

Hvilket kamera bruger du?

Jeg kunne godt forstille mig det er lidt svært at rejse uden et kamera..Alle de motiver man ikke får skudt.

 

Jeg går og drømmer om at få råd til objektiver så jeg er dækket ind fra 16-400mm med blænde på max 2.8. Men puha det er en dyr hobby *GGG*

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst dyresprog

May-Britt, vi har vist mødtes tilbage i 2006 i Århus. Vi fik taget billeder af Anton (Samson)til swanmodels.

Har set billeder af den skønne Lupe på hundegalleri - de billeder er meget imponerende, personligt ville jeg dog ønske det var mig du havde med i håndtasken istedet. he he :bigsmile:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter

Velkommen til :vinken:

 

Sikke flotte fotos der findes på din webside!

 

Din hund ser super sød ud :mrgreen:

 

Men et foto skar i hjertet - et sort hvid af en hund, med de dejligste - men mest triste - øjne, som var bag tremmer :( Ved du hvor den er nu?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst May-Brittdotdk

Hej Hej :vinken:

 

Hilsen fra Curacao hvor vi befinder os nu, tak for den varme velkomst :)

 

Jeg husker skam Anton ;) Giv ham en krammer herfra

 

Og ja, Lupe er bare en lille nemmert.. Hun er sgu så medgørelig..

Hun ved når vi er ude på ballade.. så sent som i går smuglede jeg hende med på et fly mellem to lande, hvor de ikke tillod hunde ;-S

- Hun ligger musestille og ingen aner uråd... Perfekt!

 

Det glæder mig at høre I følger med i vores blog. Når vi skal Danmark rundt og fotografere danske vovser og sove i telt, bliver der også blogge om det, så følg endelig med :5up:

 

 

 

Vi er hjemme om en uge, weeeeee vi glæder os nu!!!! :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst May-Brittdotdk

D300, det sku også være superlækkert ;) Men pebret.

 

Noget helt andet... hvad er alt det der Karma og grønne kort og tak og ja, alt det man har i hjørnet af sine indlæg? ;-S :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...