Linda Skrevet Juli 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2011 Her i dette hyggelige regnvejr for man lyst til at blive lidt kreativ så jeg har leget de sidste par timer med billeder og moviemaker, resultatet blev temmelig sukkersødt og følelsesladet men her er en lille film med Koda [media] [/media] århh hvor jeg dog knuselsker den fyr... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 Sikke fiiin - og helt dejligt at kunne se en af den slags film uden at have tårerne væltende ud af øjnene :5up: Ih, hvor kan jeg godt forstå, at du er lykkelig for ham - han er SÅ skøn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Juli 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 Sikke fiiin - og helt dejligt at kunne se en af den slags film uden at have tårerne væltende ud af øjnene :5up: Ih, hvor kan jeg godt forstå, at du er lykkelig for ham - han er SÅ skøn Ja rare at se en sådan film af glæde og ikke af sorg og savn Tark ja det er utroligt hvad en hund kan gøre ved en Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 SÅ fin film. Og jeg tudede altså Blir altid så rørt over hunde-soulmates... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 Han er altså også bare helt igennem fantastisk ham Koda der Dejlige billeder.. forstår godt at han er din bedste ven:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 Smukke Koda :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 Ååååh, en fin film Linda!!! Han er også en rigtig dejlig dreng!! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sahara Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 ÅÅh.. Dejlig lille film:lun: Han er altså også bare sådan en sød og smuk lille (stor) Fyr:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts