Hop til indhold

hejsa fra mig og min mops


Gæst mops
 Share

Recommended Posts

Hej alle

 

jeg er ny her,jeg er en kvinde på 38 år der lige er blevet ejer af en skøn mops på 3 år,det er så dejligt,jeg har virkelig været heldig at finde sådan en skøn mops,kan ikke forstå at jeg har ku leve uden den:-)

 

hilsen mig

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst snuseren

:engel:

Hehehe :lol:

 

pug-stew.jpg

 

(Ikke min hund, vil jeg gerne påpege :lol::mrgreen:)

 

:drille: Nej selvfølgelig er det ikke din Oskar, :shock: det kunne du da aldrig finde på:engel:, men billedet og mops'ens udtryk, er herligt!:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
  • 1 year later...
Gæst chatbabe75

hej herinde jeg har lige fået en dejlig mops for 3 uger siden jeg er så glad for jeg valgte denne race jeg har 2 labrador udover min mops, jeg har startet en mops gruppe på facebook der hedder : for os der elsker mops håber meget på flere med mops kommer til

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
hej herinde jeg har lige fået en dejlig mops for 3 uger siden jeg er så glad for jeg valgte denne race jeg har 2 labrador udover min mops, jeg har startet en mops gruppe på facebook der hedder : for os der elsker mops håber meget på flere med mop s kommer til

 

Velkommen :vinken: til H-F :engel:....og en mopset snuser :blink: ....hvor er billederne? :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...