Hop til indhold

2 skjønne labrador trenger pasning ved ferie


Gæst siwhus
 Share

Recommended Posts

Gæst siwhus

Vi har 2 deilige han labradorer på 1,5 og 5 år, som vi trenger pas til innimellom når vi skal på ferie/rejser. De er nemme at ha med å gøre, de sover det meste av dagen, og er glad for å komme ut å gå en 2-3 ganger om dagen. Den eldste er ikke så glad for katter, men går fint sammen med andre hunder, så lenge de ikke er dominante.

 

Vi vil helst slippe for at de skal i pension så lenge, da de ikke får den menneskelige kontakten de har behov for.

 

Vi skal ha noen dager fri her i august, og har ferie 9-24. september, og 25. november - 19. desember.

 

Er det noen som kan hjelpe? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har for første gang, haft 3 hunde afsted i hundepension ( har prøvet én gang, for mange år siden, med en enkelt hund).

Puha det var hårdt, da jeg var sikker på at de ikke fik det kontakt de havde brug for, da de gerne ligger i sengen, under dynen om natten, er hos mig altid ( arbejder hjemme ), har 4 ha at spæne rundt på, men det var nødvendigt, at de skulle afsted i 8 dage, da vores faste hundepassere skulle med os.

Vi hentede dem igår, og jeg var sikker på at de var udmagrede, og savnede mig forfærdeligt :stupid:, ja tro om igen, de blev selvfølgelig glade, og da vi kom hjem, fandt de deres pladser og alt var som før, så det er bestemt ikke sidste gang, at jeg vil benytte mig af pensionen, det er en frihed jeg ikke har haft i mange år , at jeg nu trygt, kan tage væk en week end, en uge, eller hvad der nu er behov for, og jeg har lovet mig selv at når jeg skal have ny hund igen, skal den vænnes til at komme afsted.

Så lige et slag for de gode hundepensioner, fra én, der for ½ år siden frygtede, at skulle sende mine hundebasser afsted.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst siwhus

Ja, det så jeg at du er :) Vi er på utkikk etter privat pasning, for jeg syntes det er så synd for dem å være i bur over en lengre periode, men takk for tipset! Det kan jo komme godt med hvis det ikke lykkes å finne noen :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det så jeg at du er :) Vi er på utkikk etter privat pasning, for jeg syntes det er så synd for dem å være i bur over en lengre periode, men takk for tipset! Det kan jo komme godt med hvis det ikke lykkes å finne noen :)

 

Prøv www.hundesitter.dk, der fandt vi vores dejlige hundesitter som vi er meget glade for! :5up:

 

Når hun er forhindret har vi dog gjort brug af www.dyrlaegefruens-dyrepension.dk/ hvor der er få store rum med egen udgang til lille indhegnet have/gård og god aktivering i forskellige former efter hundens behov.

 

Held og lykke med at finde pasning til vovserne.. :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...