Hop til indhold

Hvalpe og bad


Amocca
 Share

Recommended Posts

Jeg ved at Karla ikke har været vant til hverken vand i naturen eller badning fra opdrætters side....

 

Det med naturvand kommer til at vente indtil efteråret, da jeg er totalt pivet og bange for alger her i sommervarmen :oops: men hvad med bad herhjemme....?

 

Hvordan træner man nemmest det? Hun er jo korthåret og jeg har en blød massagebørste dims til at fjerne løse hår, så det er ikke fordi jeg regner med at hun skal bades særligt tit... Men hun kunne jo finde på at rulle sig i noget "lækkert", :mums: så der skulle et bad til ....

 

Hvordan har i trænet bad med jeres hunde? Er det bedst at træne i badekarret eller i brusekabinen? Badekarret ville jo være nemmest, da hun så ikke bare kan løbe væk... på den anden side tænker jeg, at netop det at hun ikke kan løbe nogen steder kunne gøre det til en "farlig" situation for hende...

 

Det kommer nok egentlig an på hunden tænker jeg, hvorvidt hun er bange for vandet eller ej.... Men det kan jeg jo af gode grunde ikke vide endnu....

 

Åh hvor er der mange ting at tænke over :mrgreen: men nu er der kun 9 dage til hun kommer hjem og vi rigtigt kan lære hinanden at kende :lun:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

i trænede aslan i badekar, han fik frolicer imens han stod i det og der lå nogen når vi satte ham op i det. Og han kune godt li badekaret, og var vi i badekar, var han hoppet op hvis han kunne.

 

Men vi nåede aldrig at give ham et bad eller i det hele taget prøvet at få våde fødder i badekaret.

 

Hvis i vil benytte badekar..... HUUUUUUUUUUUUUSK noget underlag (det har jeg helt selv læst mig til at man skal huske :mrgreen: )

 

Men jeg kan da godt følge din tanke gang i at badekaret kunne blive en farlig situation.

 

9 Dage? uuuuuuuuuuuuuuuh det er tæt på nu........det er næsten og lige op over !!!!!!!!!!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...