Hop til indhold

Ny kategori forslag


Gæst Just
 Share

Recommended Posts

Hvad med en "hanhundeliste" hvor man kan tilbyde eller søge hanhund til avl ? Evt med mulighed for at præsentere hunden med billede ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er ikke noget nyt i ordet "hanhundeliste" ej heller det den bruges til.

Du må undskylde hvis jeg kommer til at lyde lidt spids - men er det ikke dig der er administrator ? Hvis du skal spørge forummets bruger hver gang der skal en "komma" ændring til - ja så kan det tage lidt tid inden der kommer gang i sitet :!: Nu er det jo ikke sådan at en hanhundeliste vil overskygge alle andre aktiviteter der foregår på siden så hvad er det lige der gør du som adminstrator ikke opretter emnet og lader tiden vise om det var noget :?:

Ellers en god side - god weekend 8)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes det lyder som en rigtig god ide uanset om det er set før eller ej.

 

Jeg vil så lige tilføje at det er dejligt at administrator lige hører om der er stemning for det inden han opretter et nyt forum.På den måde kan man måske undgå at få startet en masse ting op som må lukke igen pga manglende interesse.

 

Det var bare lidt tanker herfra

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes det lyder som en rigtig god ide uanset om det er set før eller ej.

 

Jeg vil så lige tilføje at det er dejligt at administrator lige hører om der er stemning for det inden han opretter et nyt forum.På den måde kan man måske undgå at få startet en masse ting op som må lukke igen pga manglende interesse.

 

Det var bare lidt tanker herfra

 

Jeg er helt enig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Just- det er helt korrekt at jeg er administrator, det er mig der bestemmer o.s.v - og kunne være ligeglad med alle jer andre, men sådan er jeg nu ikke.

 

Misty & Linda-hvid, det er lige netop derfor jeg spørger brugerne om det er en god ide eller ej.

 

Generelt, spørger jeg brugerne af http://www.hunde-forum.dk om deres mening, for hvis ikke de syntes om det nye tiltag, er der netop ingen mening i at oprette det. Det er set så mange gange før at forum som dette har ALT for mange fora oprettet, og postes der aldrig noget i dem, vil det netop indikere at - så er resten sikkert også dødt! - og det vil ikke være med til at drive sitet videre.

 

Nu er det jo heller ikke sådan, at hvis der ingen respons er fra brugerne af sitet, så bliver det ikke oprettet, jeg håber blot på input (bl.a hvad skal kategorien hedde? hanhundeliste eller?)

 

Jeg ser dette indlæg som positivt da det har fået flere på banen, og kan fortælle at vi opretter forumet meget snart, det skal have en chance :-)

 

Webmaster

God weekend til alle.

 

Ps, just - godt forslag og håber ikke du er fornærmet over min måde at køre sitet på!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er bestemt ikke fornærmet - jeg har opnået det jeg ønskede :?

Hvis man øsker lidt gang på et site er det ikke på demokratisk vis - frem med pisken :twisted: se lige på alle de emner der i lang tid ikke er anvendt - hvorfor er det lige de ikke er det :?:

Rart med lidt responce - og så rigtig god weekend til alle 8)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...