Hop til indhold

Mere Tulle og Bella ...


Freudika
 Share

Recommended Posts

I dag da vi var til udstilling havde vi sat os ved ringsiden så jeg kunne lure lidt trick og dommeren af, inden jeg skulle i ringen med Bella ... Bella sad oppe og hos mig og så gjorde Tulle antrit til også at ville op til mig ... og vupti - så havde jeg pludselig to søde vapsere på skødet - som ikke blev uvenner eller noget :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er de dygtige! Min mor synes Tulle er totalt lækker og meget tålmodig.. :-D

 

Tulle er også supertålmodig ... og så lod jeg det endda køre længere end jeg normalt gør, fordi Pia filmede ... Det er bare så godt som kontrast til Tulle der bliver ved og ved og ved med at humpe på Groa ... Så derfor ville jeg gerne ha det filmet ... Nåja - og så synes Tulle vist i øvrigt også at din mor var pænt lækker ... eller hendes kyllingekød var i hvert fald :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tulle er også supertålmodig ... og så lod jeg det endda køre længere end jeg normalt gør, fordi Pia filmede ... Det er bare så godt som kontrast til Tulle der bliver ved og ved og ved med at humpe på Groa ... Så derfor ville jeg gerne ha det filmet ... Nåja - og så synes Tulle vist i øvrigt også at din mor var pænt lækker ... eller hendes kyllingekød var i hvert fald :mrgreen:

 

 

Det er en super fed ting at have på film - jeg har ihvertfald aldrig set det før.. Sikke "vi" kan blive stjerner på Pias teoriaftener ;-)

 

Og ja da - sikke Tulle kunne spise! Man skulle ikke tro hun er kræsen.. Men leverguffer kunne vi godt pakke sammen.. phhft ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...