Hop til indhold

HVORDAN ER DIN HUND SIKRET HVIS DER SKER DIG NOGET ?????


anne-lise hansen
 Share

Recommended Posts

Nogen der melder sig frivilligt ??? :mrgreen:

 

Nej, spøg til side (selvom Jeanette jævnligt truer med at hugge Maggie).

 

Liva er meget tæt knyttet til mig, og jeg tror, at hun ville få det meget svært med en ny ejer, så umiddelbart ville aflivning være den bedste løsning for hende.

 

Jeg er sikker på, at Maggies opdrætter ville tage hende - enten for selv at beholde eller finde et godt hjem til.

 

:engel::engel::engel::oops:

 

Vi er da friske :mrgreen:

 

Smut pomfrit, jeg kom først:mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 79
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Marie Svane

Heldigvis har jeg en kæreste, mor og søster der gerne står klar til at tage sig af min hund, hvis der skete mig noget. De kender hende alle godt, dermed også hendes behov :-) Gudskelov for en hunde-glad-familie!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trinus

Må ærligt indrømme, at jeg aldrig har tænkt over det :genert:

 

Altså, jeg er jo gift og har 2 teenagere, så skulle jeg akut indlægges eller lign., er der alligevel nogle til at tage sig af hunde, kaniner og hus.

 

Skulle ske mig noget alvorligt, står manden med 3 hunde, 2 kaniner og 2 umulige teenagere... Og jer er sikker på, at han ville klare det til UG+.

 

Skulle der ske os begge noget - tja, det har jeg ikke lyst til at tænke på!

Jeg ville da håbe, at nogen ville tage imod både børn og dyr - men det er jo nok for stor en mundfuld på en gang, især eftersom knægten på 12 har ADHD og en angstlidelse, og alle hundene er unghunde.

 

Mine forældre er udelukket - min far er alvorligt syg af kræft, og lever nok ikke året ud :cry:. Min mor kan på ingen måde klare 2 teenagere og 3 hunde.

Så er der svigermor - hun har selv hund - men kan nok heller ikke klare både teenagere og hunde.

 

Jeg er enebarn, manden har 2 søskende, men ingen af disse er oplagte til at overtage vores zoo. Så for os ville et testamente over hundene desværre ikke gøre noget forskel, idet vi ikke har nogle at skrive på. Jeg er sikker på, at min svigerinde ville tage ungerne uden at betænke sig - men vi burde nok lave et børnetestamente.

 

Så jeg tænker, at vi fremover må køre i hver sin bil (ligesom kongefamilien) for at sikre, at der ikke sker os begge noget...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...