Hop til indhold

Vil I hilse på Emma?


Inkognito
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha

Tillykke! Hvor er hun sød - og hvor er jeg enig, årgh sådan nogle hvalpe bider!! Jeg havde egentlig ikke fortrængt det, men Motor er vinter-hvalp, så der havde jeg konstant skibukser på, så kunne han jo bide alt det han ville :lol:

 

Voodoo vil rigtig, rigtig gerne lege, vi møder også nærmest kun hunde der er større end ham, og han er lidt forsigtig, så tror han ville blive glad for en mindre størrelse. Men han er på 7,5 kilo nu, ved ikke hvor meget din vejer?

Link til indlæg
Del på andre sites

Maya er ret stor... hun vejer allerede nu 19 kg..

Men måske det alligevel muligt når jeres er lidt større..

Maya elsker at lege :slem:

 

Ja, så er Maya lidt stor i det, men Emma vokser jo dag for dag, så det er ikke umuligt i fremtiden :-)

 

Tillykke! Hvor er hun sød - og hvor er jeg enig, årgh sådan nogle hvalpe bider!! Jeg havde egentlig ikke fortrængt det, men Motor er vinter-hvalp, så der havde jeg konstant skibukser på, så kunne han jo bide alt det han ville :lol:

 

Voodoo vil rigtig, rigtig gerne lege, vi møder også nærmest kun hunde der er større end ham, og han er lidt forsigtig, så tror han ville blive glad for en mindre størrelse. Men han er på 7,5 kilo nu, ved ikke hvor meget din vejer?

 

Det er 3 år siden Jessie var hvalp og hun blev holdt nede af Mollie, så hun var ikke så fremme i skoene som Emma er, så det er mange år siden jeg har haft en bidende hvalp :mrgreen:

 

Emma er gået ind i sin tæer-er-det-bedste-bidelegetøj-fasen..... Klipklappere eller sandaler er ikke velegnet til den fase :mrgreen:

 

Emma vejer godt 6 kg, så mon ikke en forsigtig Voodoo vil gå an :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Emma er gået ind i sin tæer-er-det-bedste-bidelegetøj-fasen..... Klipklappere eller sandaler er ikke velegnet til den fase :mrgreen:

 

 

Fniiis!!!

 

Jeg forlader gerne stenbroen for at se Emma (og dig og Jessie). Måske det kan nås i weekenden inden jeg skrider på ferie (og Emma mister sit babyhvalpe kostume).

 

Jeg kan endda tage hurtigt kamera med. Jeg skal baaaare liiiige have trimmet mine hunde på et eller andet tidspunkt i løbet af lørdag/søndag også.

Link til indlæg
Del på andre sites

Stort tillykke med hende. :banan:

 

Audrey vil altid lege, men hun er nok også for stor med sine 15 kg.

 

 

Skynd dig lige at vokse Emma!

 

Tark :-)

 

Tro mig; hun arbejder meget hårdt på sagen :mrgreen: Hun ankom i mandags og jeg kan allerede se, at hun er groet både i den ene og anden retning :mrgreen:

 

Fniiis!!!

 

Jeg forlader gerne stenbroen for at se Emma (og dig og Jessie). Måske det kan nås i weekenden inden jeg skrider på ferie (og Emma mister sit babyhvalpe kostume).

 

Jeg kan endda tage hurtigt kamera med. Jeg skal baaaare liiiige have trimmet mine hunde på et eller andet tidspunkt i løbet af lørdag/søndag også.

 

Du siger bare til, hvis du får et ledigt øjeblik :-)

 

Mister sit babyhvalpekostume???? :shock: Det kan hun vel dårligt nå på 2 uger :shock:

 

Jessie håber hun mister sine bisser i løbet af natten, da hun også har fundet det sjove i at hoppe op og bide sig fast i ørene på stakkels Jessie.....

 

Kamera er altid velkomment :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...