Hop til indhold

Raindrops keep falling on my head....


Splinten, mor og mig
 Share

Recommended Posts

Hvor mange point fik I egentlig? Kan ikke forestille mig, at dommeren kan have trukket specielt meget, selvom Vilya faldt lidt bagyd i plads og ikke reagerede første gang på en sit - med det vejr der! Det var jo bare vildt flot af jer...!

 

Vi fik 8,5 i fri ved fod pga. flagringerne i løb, 9,5 i apport, hvor hun fik øje på den meget sortklædte prøveleder og 9,5 i stillingsskift pga. ekstrakommandoen (hun ville ikke ret gerne sidde der, hvor vi skulle starte fordi der var rent mudder, så hun endte med at snuse lidt i det). Resten var 10 taller, så 214 point ud af 220 og 1. vinder. Det var klubmesterskab i Bordercollieklubben, så nu kan hun også pynte sig med sådan en titel :lun:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Vi fik 8,5 i fri ved fod pga. flagringerne i løb, 9,5 i apport, hvor hun fik øje på den meget sortklædte prøveleder og 9,5 i stillingsskift pga. ekstrakommandoen (hun ville ikke ret gerne sidde der, hvor vi skulle starte fordi der var rent mudder, så hun endte med at snuse lidt i det). Resten var 10 taller, så 214 point ud af 220 og 1. vinder. Det var klubmesterskab i Bordercollieklubben, så nu kan hun også pynte sig med sådan en titel :lun:

 

For sejt! Men streng dommer alligevel :fornaermet::mrgreen:

 

Ej, det er sq lidt blæret...! Endnu engang tillykke!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er I bare dygtige!

 

Og tillykke med sejren (og titlen) :klap:

 

Hvor realistisk er det, at stile efter jeres niveau? :genert:

 

Det er skam ganske, ganske realistisk! Vi er jo "kun" i klasse 2 - og der er vi gode, ja, men der er rigtig, rigtig mange derude, der er meget, meget dygtigere end os! Jeg er bare meget, meget stolt af min lille pige, for jeg har ikke prøvet at være sådan én, der vandt ting før :genert::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan sige dte igen og igen i er så dygtige :5up:

 

Glæder mig virkelig til at se jer til DM jeg ved godt vi jo et elelr andet sted er konkurenter, men det tænker jeg slet ikke når jeg ser jer, i er så gode sammen og det i får det har i fortjent i er satbile og i suplere hinanden så godt...

 

Elsker den måde hun arbejder på hun har en fantastisk ro en skøn border at se på hvis jeg sku ha border en dag skulle det være den type mentalitet woauw!!!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Skøn video, men sikken et vejr at slæbe en hund ud i :mrgreen:

 

Selma har kigget over skulderen på mig, da jeg så video'en, og hun synes altså, at det er mega-synd for Vilya, og hun kunne godt lære hende nogen ting om at nægte at arbejde i regnvejr :mrgreen: :blink: :slem:

 

Stort tillykke med resultatet og titlen - flot at se som altid :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Hvor er i vildt dygtige! Ih det ser SÅ flot ud, er super imponeret. Og ja, selvom det regner, så er Vilya da bare på :lun: Det er øv i bor så langt væk, mig og Voodoo gad vildt godt gå til træning hos jer.

 

:hmm: Mig og Motor skulle nok gå på Tweesas hold.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er i vildt dygtige! Ih det ser SÅ flot ud, er super imponeret. Og ja, selvom det regner, så er Vilya da bare på :lun: Det er øv i bor så langt væk, mig og Voodoo gad vildt godt gå til træning hos jer.

 

:hmm: Mig og Motor skulle nok gå på Tweesas hold.

 

Bahaha - hvad skal det betyde? xD At I også bare er nødt til at nøjes med at have det sjovt? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Spilop
Tak - og jeg var ikke nervøs overhovedet :shock: Hvad sker der for det :vedikke: Endte nærmest med stress over manglende nervøsitet.... jeg er en virkelig kompliceret case :mrgreen:

 

Ja det skulle ikke undre mig, eller det kan være du kommer over det på et tidspunkt:slem: Og det lyder til du er godt på vej:fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bahaha - hvad skal det betyde? xD At I også bare er nødt til at nøjes med at have det sjovt? :mrgreen:

 

Vi vil også godt være med til at have det sjovt! Det er det vigtigste :banan::banan::banan: Men derudover gad jeg dælme også godt have lækre Voodoo og Motor tættere på.... nå ja og Buddha selvfølgelig :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Bahaha - hvad skal det betyde? xD At I også bare er nødt til at nøjes med at have det sjovt? :mrgreen:

 

Motor er bare.. mere til praktiske tricks som virkelig kan irritere ejeren. Jeg er stadig dybt fascineret af at du har lært, var det Bitten?, at skrue op for lyden på en fjernbetjening, det ville Motor finde yderst fedt - men jeg kan ikke engang formå at lære ham at trykke på dutten der laver grønt lys ved fodgængere, så altså..

 

Motor står jo op for at vække os. Og så går han i seng igen i en times tid :rolleyes:

 

Årh.. Århus ville være SÅ meget sjovere med Buddha i nærheden!

 

:mrgreen:

 

I må komme herover når vi har fået lavet gæsteværelset til noget man kan holde ud at sove i, så holder vi kaos weekend!

Link til indlæg
Del på andre sites

Motor er bare.. mere til praktiske tricks som virkelig kan irritere ejeren. Jeg er stadig dybt fascineret af at du har lært, var det Bitten?, at skrue op for lyden på en fjernbetjening, det ville Motor finde yderst fedt - men jeg kan ikke engang formå at lære ham at trykke på dutten der laver grønt lys ved fodgængere, så altså..

 

Motor står jo op for at vække os. Og så går han i seng igen i en times tid :rolleyes:

 

 

 

:mrgreen:

 

I må komme herover når vi har fået lavet gæsteværelset til noget man kan holde ud at sove i, så holder vi kaos weekend!

 

Fnis - det er på selve maskinen at hun kan justere lyden. Og sjældent ift det jeg gerne gad. Som regel giver hun det vild gas, og muter.

Men det er ok. Kom til Århus og så laver vi hold KUN til jer :mrgreen:

 

Kaos weekend :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...