Hop til indhold

Alternative dyrlæger


sonja77
 Share

Recommended Posts

Ja, det er jo meget ligesom i Ninjamors tråd om at blivet 'regnet for hysterisk'. Tror desværre der er rigtigt mange behandlere (dyrlæger, kiropraktorer osv.), der kun ser deres patienter som 'sager', 'tilfælde'. De har en masse rygradsviden om diverse sygdomme, og passer hunden ikke ind i de gængse 'kasser', så fejes man til side med en bemærkning om, at der ikke er noget, evt. at man er hysterisk. Jeg tror også der er en verden til forskel fra Gudrun, og så 'kassetænkerne'. Held og lykke! :5up:

 

Det tror jeg du har ret i. Glæder mig rigtig meget nu :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Ja, det er jo meget ligesom i Ninjamors tråd om at blivet 'regnet for hysterisk'. Tror desværre der er rigtigt mange behandlere (dyrlæger, kiropraktorer osv.), der kun ser deres patienter som 'sager', 'tilfælde'. De har en masse rygradsviden om diverse sygdomme, og passer hunden ikke ind i de gængse 'kasser', så fejes man til side med en bemærkning om, at der ikke er noget, evt. at man er hysterisk. Jeg tror også der er en verden til forskel fra Gudrun, og så 'kassetænkerne'. Held og lykke! :5up:

 

Ja, enig :-D

 

Hun har tidligere været dyrlæge for internatet mener jeg, dengang hun havde almindelig dyreklinik :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO
Ja, enig :-D

 

Hun har tidligere været dyrlæge for internatet mener jeg, dengang hun havde almindelig dyreklinik :-)

 

Ja, det har hun nemlig :5up: Og de, der var der dengang, husker hende stadig særdeles tydeligt... og særdeles positivt, selv om det er mange år siden. Man må sige hun virkelig gør indtryk, hvor hun kommer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Ja, det har hun nemlig :5up: Og de, der var der dengang, husker hende stadig særdeles tydeligt... og særdeles positivt, selv om det er mange år siden. Man må sige hun virkelig gør indtryk, hvor hun kommer.

 

Ja :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og er der nogle, der har erfaringer med andre alternative dyrlæger? Er der f.eks. nogle der har brugt Lise Hansen:

 

http://www.alternativdyrlaege.dk/velkommen.html

Jeg har brugt Lise, for 2 år siden, til Akita. Man må sige at det var med stor succes, da hun efter to behandlinger ikke siden har haft tilbagefald i sin allergi :5up:

Akita var så utilpads, og havde kl¢et albuer, haser og mave til blods, det var forfærdeligt at se på, og meget stressende for hende.

Lise gav sig rigtig god tid til f¢rste konsultation. Hun havde sagt at det normalt er en samtale på ca en time, hvor hun h¢rer alt om hunden, dens sind, dagligdag, hvad symptomer den udviser etc... Hun endte med at være ved os i 2 timer. (Hun var lige kommer til DK og indvilligede i et hjemmebes¢g, ved ikke om hun stadig g¢r det).

Akita havde lidt bedring, så et tilbagefald, og siden da aldrig generet igen.

Der var den fordel at Lise er uddannet hom¢opat i England og har boet herovre i mange år, så vi kunne foretage hele konsultationen på Engelsk, så Martin også kunne f¢lge med :mrgreen:

Og skulle Akita gå hen og få tilbagefald, kan jeg smutte ned til hende her i London :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...