Hop til indhold

At vaere paa besoeg!


Shii
 Share

Recommended Posts

Idag har vi vaeret paa besoeg hos Oliviers bedste foraeldre for foerste gang.. De er saadan lidt "fine" i det, og jeg var meget urolig for hvordan Dexter ville té sig :genert:

 

Han kna jo godt vaere en ballade mager engang imellem, og mest af alt frygtede jeg at selvom han har vaeret renlig i to uger at han ville lave en ordentlig bummelum midt paa deres fine gulv :lol:

 

Da vi kom skulle han selvfoelgelig snuse hele hytten igennem, saa fik han en tyggepind og lagde sig paa mine foedder, og saa laa han faktisk der i to timer! Saa gik vi lige 15 minutter i skoven hvor han lavede hvad han skulle, tilbage til sin tyggepind paa mine foedder i en halv times tid.. Saa fik han sin foder-bold ude paa i deres "baghave"som er helt flisebelagt.. Og han elskede det bare! Da han var faerdig der havde vi aaben doer ud til, og igen kravlede han ind under bordet og laa paa mine fusser...

 

:lun: Det er altsaa bare dejligt at han stadig er saa nem at have med ud at spise andre steder.. Selv naar vi er paa restaurant finder han hurtigt ud af bare at ligge sig ved vores foedder, og slappe af...

 

Han var oppe et par gange og lige tjekke at alt var som det skulle vaere... Men fandt ro igen med det samme...

 

Ihh bliver bare saa glad! Det sjove er jeg kommenterede overfor min svigermor at "Hvorfor er han ikke bare saa rolig derhjemme" hvortil hendes kommentar var "Saadan er det altid med boern.. Pragteksemplar naar de er ude... ballademager naar de er hjemme!!" :lol:

 

Naa men der er egentlig ingen pointe med det her indlaeg udover at dele min glaede over et veloverstaaet besoeg hvor ballademageren Dexter opfoerte sig som et pragteksemplar :lun::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhhh hvor jeg håber Coda engang kan være lidt mere som Dexter!! :genert: Vi har haft ham med hjem hos min svigermor et par gange, det er ikke gået fantastisk.

 

Første gang startede han med at tisse på gulvtæppet, og så ellers bare fare rundt i to timer. Anden gang farede han bare rundt. Det endte med jeg spiste min mad kold og efter alle andre, fordi han rendte rundt og bed i ALT!!! :stupid:

 

Det skal så lige siges, til hans forsvar, min svigermor er en af de mennesker der har ting over alt. Små nips på gulvet, gulvlange gardiner, tæpper i alle afskygninger, blade, reklamer, CD'er, DVD'er, blomster, plastikblomster, ledninger, lamper... Tja, nævn det og det er der, og alt selvfølgelig i hvalpehøjte!! :damn:

 

Så nu har jeg sagt at han kommer med når vi bare er på besøg, men hvis det er til spisning bliver han hjemme fordi jeg nægter at æde min mad kold! :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Basset-baby

Alfred er også bare dejlig nem

-Dog skulle han lige markere på min søsters tæppe på gulvet :lol:

 

Han havde ellers tisset 10 gange på vej fra bilen og op, og ellers været renlig i 3 uger. Så er ikke i tvivl om at han gjorde det for at markere.

Efterfølgende var han alene i lejligheden i 3 timer uden det mindste uheld :P

 

Min søster er heldigvis rimelig cool, og var bare lykkelig over at han ikke valgte det ubehandlede trægulv :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Oliviers bedsteforældre har også bare ting ALLE steder..

 

Og hun laver smykker selv, og de står på små borde lige i Dexter højde... Det eneste hun så sig nødsagdet til at fjerne var en halskæde-eksperiment ting hun havde lavet af macaroni :lol::lol:

 

Men Dexter er bare vokset op med at han ikke skal napse ting.. Og når han gør kommer han rendende hen til os for at vise hans nye "skat", så vi kan fortælle ham hvor fin den er og hvor glade vi er for at han kommer med den til os :lol: (For det meste sko!)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...