Hop til indhold

Levering og service - Smileydog.dk


Tine1
 Share

Recommended Posts

Jeg bestilte i lørdags for ca. en millard kroner på smileydog.dk. Umiddelbart efter fik jeg en ordrebekræftelse, men har stadig ikke fået en "din ordre er sendt" mail... Pengene blev trukket fra min konto i går..

 

De skriver på siden, at de leverer indenfor 1-3 hverdage - det vil sige, at pakken skulle have været her i dag...

 

De har selvføglelig ikke telefontid i dag...

 

Sidder og bliver lidt nervøs her. Lidt underligt at pengene er trukket, uden jeg har fået et track&trace nummer eller noget... :???:

 

Har nogen erfaringer med dem...?

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg mener jeg bestilte skippers første hundetegn hos dem :hmm: graveringen var noget værre skidt, men det kom frem til tiden.

 

Hmm... har selvfølgelig bestilt et hundetegn til Elly... øv - håber de er blevet bedre til det.

 

Min første tanke var, at de havde ferielukket og glemt at skrive det, men så ville pengene vel ikke være trukket..? Så vidt jeg ved, så bliver pengene først trukket, når de manuelt "gør et eller andet"..?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm... har selvfølgelig bestilt et hundetegn til Elly... øv - håber de er blevet bedre til det.

 

Min første tanke var, at de havde ferielukket og glemt at skrive det, men så ville pengene vel ikke være trukket..? Så vidt jeg ved, så bliver pengene først trukket, når de manuelt "gør et eller andet"..?

 

altså det holdt næsten 1 år så helt skidt var det ikke :-D men så blev det nærmest rustent og så var graveringen ikke dyb nok til at man kunne læse hvad der stod :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bestilte i lørdags for ca. en millard kroner på smileydog.dk. Umiddelbart efter fik jeg en ordrebekræftelse, men har stadig ikke fået en "din ordre er sendt" mail... Pengene blev trukket fra min konto i går..

 

De skriver på siden, at de leverer indenfor 1-3 hverdage - det vil sige, at pakken skulle have været her i dag...

 

De har selvføglelig ikke telefontid i dag...

 

Sidder og bliver lidt nervøs her. Lidt underligt at pengene er trukket, uden jeg har fået et track&trace nummer eller noget... :???:

 

Har nogen erfaringer med dem...?

 

Måske de først har set din bestilling i går, så ring hvis du ikke har fået pakken på fredag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...