Hop til indhold

Knækket øre


Trei
 Share

Recommended Posts

Nå, nu vil jeg prøve at finde ud af om Ozzies ene øre er specielt eller helt normalt... nogle gange så knækker det på den mest skøre måde... hvis I forestiller jer at hun lægger ørene ned på den helt almindelige måde så knækker det ene øre ca midtpå og spidsen peger så fremad... det ser såååå sødt ud - gør jeres schæferes ører også sådan nogle gange?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, nu vil jeg prøve at finde ud af om Ozzies ene øre er specielt eller helt normalt... nogle gange så knækker det på den mest skøre måde... hvis I forestiller jer at hun lægger ørene ned på den helt almindelige måde så knækker det ene øre ca midtpå og spidsen peger så fremad... det ser såååå sødt ud - gør jeres schæferes ører også sådan nogle gange?

 

Nej - Dronningen er nok ved at få knæk-øre :lol:

 

Ej pjat (kunne ikke lade være :blink:) - men syn's ikke at mine schæfere har gjort i det :blink:

 

OG hvor er billedet til at vise hvad du mener?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej - Dronningen er nok ved at få knæk-øre :lol:

 

Ej pjat (kunne ikke lade være :blink:) - men syn's ikke at mine schæfere har gjort i det :blink:

 

OG hvor er billedet til at vise hvad du mener?

 

Haha dig og dine billeder - det er meget svært at få et billede af.

 

Min tidligere hund var schæfer/Golden og havde et øre fra hver - SÅ charmerende!!! Min nye Bella har "desværre" haft fuldt rejste ører siden 10 uger. Er lidt misundelig - de er så søde med et blødt øre:-)

 

Hov, hov det er en slem anklage det der - at sige at min schæfer har et blødt øre... ej, pjat, haha. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...