Hop til indhold

hjemme lavet bane??


Gæst NinjaNaja
 Share

Recommended Posts

Gæst NinjaNaja

Hej jeg er en Pige på 17 som er den lykkelige ejer af min dejlige hund og har haft hende siden jeg var 16, min hund er nu stadig hvalp (10 måneder) som er 3/4 schæfer 1/4 boxer, jeg bor sammen med kærsten og vi har talt meget om agility da Freja udviser stor talent da vi prøvede for sjovt engang, og her kommer vores spørgsmål: vi syns at købe udstyret er for dyrt da det bare er for fornøjelsens skyld (vi vil ikk deltage i konkurancer med hende da hun bare ska være familie/vagt hund og vores lille datter) så vi undersøgte det på nettet og nogen sagde at man bare kan lave det selv, men hvordan?:?:?

Link til indlæg
Del på andre sites

Allerførst:

Meld dig til et agilityhold. Det er for let at lave fejl som ultimativt kan ende med at din hund lider overlast.

På et agilityhold vil du, vel at mærke hvis trænerne i klubben er kyndige og dygtige folk, lære at træne din hund op til agility, samt at forcere forhinmdringerne rigtigt.

 

Ikke mindst vil du se forhindringernes standard, og få lært de regler der er angående forhindringernes konstruktion.

 

At bygge agility-udstyr er ikke svært. Det skal bare bygges efter de mål der nu engang er for den slags, samt overholde den standard der er på dem.

Herunder bl.a. skridsikre felter i bestemte højder osv.

 

;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...