Hop til indhold

vuf-ven søges i København


Gæst Kiko
 Share

Recommended Posts

Hej vi er flyttet for Odense til København.

 

Jeg har en lille Shih tzu tæve, hun mangler en legekammerat, helst en tæve på hendes egen størrelse, som ELSKER at lege.

 

Hun kan med alle hunde, mennesker og dyr. Men hendes bedste veninde Duffy bor i Odense, og minder om hende i størrelse og adfærd. Vi søger en tilsvarende legekammerat.:klap:

 

Helst i Rødovre området, da vi ikke har bil...

 

Håber meget på positiv svar, da Kiko savner en vuf-ven :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor I Rødovre bor I? Er det tæt på Damhusengen? Der går vi nogle gange tur, og Tyson kan normalt godt lide små tæver. Det er dog ikke til at vide, om han gider lege eller hellere bare vil snuse rundt sammen, det er lidt forskelligt. Når han leger, foregår det tit med masser af lyd på, så det skal den anden hund kunne tåle. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

Dejlig at få svar:D

 

Damhusengen - det ikke så langt væk, der kan vi cykle til:D

 

Vi er ikke så tit i KBH, sådan indre KBH.

 

Men hvis vi tager derind en dag, så skriver jeg helt sikkert :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Daniella

 

Jeg tror desværre, at der er for stor størrelsesforskel.

 

Kiko elsker også store hunde, bare lidt for meget.

 

Hun har ikke rigtig nogen fornemmelse af, at hun er mindre. Hvilket gør, at jeg skal være meget obs på, at hun ikke kommer til skade, f.eks. pga. vægt.

 

Hun er også tæmmelig provokerende overfor de store hunde, og hopper op og bider dem i ørerne - nok for at udligne størrelsesforskel.

Tit opdager hun lidt for sent, at de ikke synes det er sjovt længere. Hun har ikke været ude for noget ubehageligt, netop fordi jeg når at reagere. Det bliver ofte kun til 5 min med de store, fordi hun er en lille møjunge, mener de:-D (hvilket hun også er hehe)

 

Leg går bedst med nogen på hendes egen størrelse, desværre...;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Tine

 

Det lyder også rigtig godt.

 

Jeg skal ikke noget i den kommende weekend. Måske vi kan finde sammen flere af os og mødes?

 

I øjeblikket har jeg rimelig gode muligheder for transport, så jeg kan godt køre et stykke.

 

Ellers har vi rigtig gode områder ved os til hunde.

 

mvh

 

Charlotte og Kiko

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Søren & Trine

Davser,

 

 

Vi er helt nye på forummet her, men har en herlig collie-hvalp på 10 uger der trænger til gode legekammerater, både store og små.

 

Akito er stor for sin alder og race, men forsigtig af sig som kun en collie kan være det - så overivrig labrador er ikke den bedste match, men en fredelig spids er nok ikke tosset ;-)

 

Akito er i skrivende stund (9/8-11) 10 uger gammel, vejer 5 kg (sidste uge var det bare 4!), er vaccineret 1. gang og har mødt de første 40-50 hunde allerede, men kun leget med et par stykker. Vi søger naturligvis kun hvalpevenner der kan lege på lige fod med Akito, så begge bliver tumlet/tromlet lige meget og alle får en god oplevelse af det.

 

Akito og vi kommer gerne i bil og kan lege stort set på alle dage og tidspunkter. Vi bor i fuglekvarteret i Kbh. NV (2400) og har stor gård og lejlighed hvori man kan boltre sig i al slags vejr. Vi har varevogn med 3 sæder og stort hundebur til to stk. velvoksne collier, og skulle det være henter og bringer vi gerne hvalpevenner og 'forældre' både til NV og ud på eventyr i det fri :-)

 

 

Det kunne være rigtig rart at finde et par legekammerater som Akito (og vi) kan pjatte med en gang om ugen eller lign., gerne i det næste mange år, men mindre kan også gøre det.

Vi er optaget af hvalpetræning om søndagen i weekenden, men lørdagen står i hundens tegn (d. 13. er vi dog til hvalpetræf på Als) og ellers er vi meget fleksible i dagtimerne og om aftenen på hverdage; i nærmeste fremtid er vi friske på leg d. 10., 12. og 16.-19.

 

 

Vuf-lige hilsener,

Trine & Søren

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...